×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی، مراسم شب قدر با حضور جمعی از کارکنان به همراه خانواده، سحرگاه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه مقابل حسینیه سید الشهدا (ع) دویست دستگاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صادق امینی استاد حوزه گفت: کسی که تنها اهل دعا باشد، اما اهل عمل نباشد، مانند کسی است که کمان داشته اما پیکان (تیر) نداشته باشد.

وی افزود: دعای اللهم ادخل علی اهل قبور السرور به ما یاد می‌دهد که به یاد از دنیا رفتگان و کسانی که دینی بر گردن آنان است، باشیم. دعا به ما یاد می‌دهد که دغدغه داشته باشیم.

وی گفت: دنیای امروز متاسفانه دنیای حاضر جوابی بدون سنجیدن جواب شده است. ما باید کم و سنجیده سخن بگوییم، بر اساس نص صریح قرآن، گفتگو باید با سبک ملایم و شفافیت باشد. سعی کنیم مانند امیرالمومنین علی (ع) با مردم رو راست باشیم. امیر المومنینی که فرمود: از دادن القاب به من تنها به امیرالمومنین بسنده کنید. در شب قدری که شب سرنوشت‌ساز ملت است، مولا امیر المومنین علی (ع) در جواب یهودی که به ایشان جسارت کرد، فرمود: جواب جسارت کننده، دو چیز است. یک جسارت و دوم عفو است که من دومی را برمی‌گزینم و با حوصله جواب وی را داد. رهبر معظم انقلاب، سه ساعت برای دیدار با جوانان وقت گذاشته و زمانی که با اعتراض یکی از جوانان مواجه می‌شود، می‌فرماید: من از بیان اعتراض‌ها ناراحت نمی‌شوم، بلکه از کتمان مشکلات و چالش‌ها ناراحت می‌شوم. باید با جوانان منطقی صحبت کنیم که احساس جبر و تحکم نکنند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که مسئولان با الگوبرداری از سیره‌ی عملی امیرالمومنین علی (ع)، شکاف بوجود آمده، میان مردم و خود را برطرف نمایند.

گفتنی است، مراسم یاد شده با مداحی حاج محمد غبیشی از مداحان استانی و دعاخوانی سید محمدعلی فاطمی زاده و حجت الاسلام علی زبیدی انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.