×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما و شورای اداری مدیریت شعب استان، اول و دوم آذرماه سال جاری برای سفری دو روزه به استان سمنان، سفر می‌کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در روز اول سفر آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی و معین استان به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان از شعبه شاهرود و باجه‌های تابعه بازدید می‌کنند.
در روز دوم سفر، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، شهرکی کیا، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی به همراه فروزان‌خواه از شعب گرمسار و سمنان بازدید کرده و ضمن دیدار با کارکنان و مشتریان، از نزدیک به بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار می‌گیرند.
همچنین ، مدیرعامل و هیات همراه از کارخانه در حال احداث کشت و صنعت بوران که با تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال احداث است، بازدید می‌کنند.
در این سفر، سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، از سه باجه بانکی روستایی لاسجرد، افتر و خیرآباد تحت نظارت شعبه سمنان بازدید و با مسئولان باجه‌‌ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت‌و‌گو می‌کنند.
فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، بهروز جعفرخانی و بهزاد امیریان از شعبه دامغان و دو باجه بانکی روستایی عبدالله آباد و زرین آباد بازدید و با همکاران شعبه و مسئولان این باجه‌ها گفت‌و‌گو خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی، شعب و حضور در دوازدهمین برنامه به وقت شما، از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان سمنان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.