×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تشکر از زحمات حجت‌الله سلطانی مدیر پیشین امور بازرسی، برای مدیر جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد و گفت: حوزه‌های نظارتی بانک در عین استقلال و تفکیک مسئولیت‌ها، باید به صورت مستمر و تنگاتنگ با یکدیگر در ارتباط باشند تا کاری مغفول نماند.

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

وی در ادامه گفت: خوشبختانه موضوع فساد در بانک کارآفرین جایی ندارد، ولی با توجه به رشد و توسعه بانک و استراتژی جدید، لازم است برای خطرات احتمالی آمادگی لازم را داشته باشیم. ریسک مخاطرات ناشی از تخلفات احتمالی باید به حداقل برسد و این وظیفه خطیر به عهده مدیریت امور بازرسی قرار دارد.

فرزین همچنین وظایف مدیریت امور بازرسی را برشمرد و افزود: انتظار دارم مدیریت امور بازرسی با حضور ایشان موثرتر از گذشته فعالیت کند.

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

وی در پایان گفت: برای آقای شکوه در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایشان در بانک خوشنام کارآفرین منشأ اثر باشند و گام‌های مثبتی در جهت تحقق اهداف بانک بردارند.

بر اساس این گزارش، احمدعلی شکوه مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد اظهار داشت: بنده طی ۲۴ سال خدمت، توفیق انجام وظیفه در نهادهای دولتی از جمله وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازی و همچنین بانک‌های صادرات، سرمایه و کشاورزی را داشته‌ام. ان‌شاءالله با کمک همکاران، این تجربیات راهگشای بنده در مدیریت بازرسی بانک کارآفرین خواهد بود.

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

شکوه در ادامه گفت: با هوشمندسازی فرایندها و استقرار سامانه هوشمند در مدیریت بازرسی، ضمن افزایش کارایی و کیفیت خدمات، کاهش در هزینه‌ها را نیز مدنظر قرار خواهیم داد.

در پایان این جلسه حکم مدیر امور بازرسی بانک کارآفرین توسط دکتر محمدرضا فرزین به وی اعطا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.