×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

بهبود خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و رشد فروش، نیازمند یک مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتری است. کارکنان بانک ایران زمین حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهام‌داران، رقبا و کارکنان را از جمله وظایف خود می دانند و با استقبال از پیشنهادات سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی تلاش دارند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل ازطلانیوز: امروزه هر کسب‌‌وکاری برای موفقیت و ثبات بیشتر در بازار تجارت، بیش از پیش بر ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان تأکید دارد. البته انتظارات و درخواست‌های مشتری اکنون فقط به دریافت بهترین محصولات و خدمات محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها خواستار یک داد و ستد، یک مرکز فروش و … قابل دسترس نیز هستند که لوازم و خدمات مورد نیازشان را در زمانی سریع و به بهترین نحو در اختیارشان قرار دهد.
ارتباط تلفنی، بخش قابل توجهی از ارتباطات ما در محیط کار را به خود اختصاص می‌دهد. حتی اگر مستقیماً در مرکز تماس کار نکنیم یا به فروش تلفنی مشغول نباشیم، همچنان تلفن و گفتگوی تلفنی، بخشی از ساعات کار بسیاری از ما را به خود اختصاص می‌دهد.
بنابراین بهبود خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و رشد فروش، نیازمند یک مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری» تمام فرآیندهای سازمان‌ها و کسب‌وکارها را به نوعی تحت تاثیر قرار می‌دهد که در نهایت مشتری بیشتری رضایت را از خرید محصولات و خدمات سازمان داشته باشد.
بانک ایران زمین معتقد است که تجربه، نزدیک ترین و مهمترین راه ایجاد و توسعه دانش سازمانی است. کارمندان روابط عمومی بانک ایران زمین باور دارند که حفظ کرامت مشتریان و تأمین رضایت آن‌ها در چهارچوب اصول تعریف ‌شده بانک است. عملکرد ایران زمینی ها با صحت، دقت و سرعت همراه با استفاده از دانش، توان مدیریتی و تجربه سازمانی در کنار بهره‌گیری از فناوری‌های بانکداری دیجیتال و ارائه آن به مشتریان می باشد.
حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهام‌داران، رقبا و کارکنان را از جمله وظایف خود می دانند و با استقبال از پیشنهادات سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی تلاش دارند تا در پیشرو بودن موثر باشند.
بر همین اساس و برای بهتر انجام شدن و ارتباط آسان با مشتریان، بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۳ اقدام به راه اندازی پورتال ارتباط با مشتریان نموده است که تا کنون به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل نموده و در جهت رضایت مشتریان، خدمات ارتباطاتی خود را به روز نگه می دارد.
سامانه تلفنی روابط عمومی بانک ایران زمین از طریق شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ اطلاعات لازم در رابطه با خدمات بانکی از قبیل: گشایش انواع سپرده ها، دریافت تسهیلات، خدمات نوین بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و اطلاعات شعب بانک ایران زمین را با مشتریان درمیان می گذارند.
راه اندازی این مرکز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان را فراهم می سازد که برای اطلاع از خدمات بانکی نیازی به مراجعه حضوری به شعب نداشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.