×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر بهزادشیری مدیرعامل پست بانک ایران به اتفاق هیات مدیره، عصر چهارشنبه ۲۵ آبان در قالب سه تیم کاری و به منظور دیدار با کارکنان، مسئولین استانی و محلی، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از شعب، باجه های بانکی روستایی و طرح های تسهیلاتی، وارد استان کرمان شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر ، مدیر عامل بانک به همراه حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و محمد جعفری مدیر شعب استان کرمان، وضعیت عملکرد شعب مرکزی کرمان و قدس را بررسی کرده و از طرح‌های بوم‌گردی اسماعیل آباد و پرورش گل رز بازدید می کنند.
همچنین سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره بانک و جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی در قالب تیم دوم، از شعبه سیرجان و طرح‌های تسهیلاتی معدن گل‌گهر، باجه بانکی روستایی مستقر در معدن ومحل پرواربندی گوسفند اصلاح نژاد ۱۵۰۰ راسی این شهرستان، بازدید می‌کنند.
در این سفر علیرضا واحدپور سرپرست معاونت سازمان و برنامه ریزی و حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار در گروه سوم از شعبه رفسنجان، معدن و باجه بانکی روستایی مستقر در مس سرچشمه و طرح کربن فعال شرکت کربن سازان رفسنجان دیدار می‌کنند.
بر اساس این گزارش، پس از این بازدیدها، جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان به ریاست مدیر عامل بانک و با حضور هیات همراه، روسای شعب و کارشناسان دوایر ستادی، برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.