×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: مدیرعامل پاکسان در پیامی روز روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه خصوصا همکاران واحد روابط عمومی شرکت پاکسان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است؛

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند و تعالی سازمانی را در بهترین بعد آن رقم می زنند تبریک و تهنیت می گویم.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق، واقعیت و سرعت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های اثر گذار برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فراسازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان برعهده دارند و همین اصل این جایگاه را حساس و عملکرد آن را تاثیر گذار نموده است. به نحوی که می توان آثار آن را در همه ارکان سازمان دید.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های مستمر و خدمات دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه به ویژه کارکنان گرامی روابط عمومی شرکت پاکسان قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی مسئلت دارم.

بی شک روز ارتباطات و روابط عمومی٬ فرصتی است تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند در شرکت پاکسان معنای تازه‌ای ببخشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.