×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد و استاد دانشگاه طی پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر مصادف با روز دانشجو را تبریک گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد و استاد دانشگاه طی پیامی ۱۶ آذر ماه مصادف با روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام دکتر اسلام کریمی به شرح ذیل است:

۱۶ آذر و روز دانشجو یادآور فریاد استکبار ستیزی احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه به شهادت رسیدند.

دانشجویان به عنوان موتور محرک کشور نقش بی بدیلی در حرکت به سمت رشد و تعالی و رسیدن ایران اسلامی به قله های علوم مختلف در سراسر گیتی دارند.

به نمایندگی از کارکنان و خانواده معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و به عنوان یک استاد دانشگاه ، فرا رسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی را به تمامی دانشجویان مؤمن و پرتلاش ایران اسلامی به ویژه دانشجویان خانواده بزرگ صندوق قر الحسنه شاهد اعم از همکاران و خانواده های آنها و همچنین خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو تبریک عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.