×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل جدید آلومینیوم المهدی معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی برگزار و محمد رضا قاسمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با حضور اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و هیئتی از مدیران ارشد گروه مپنا و مدیران و نمایندگان کارکنان شرکت المهدی در محل سالن اجتماعات این شرکت در بندرعباس برگزار و ضمن تقدیر از اقدامات حمید مهتدی، محمدرضا قاسمی به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

محمدرضا موثقی نیا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به دوران پرفرازونشیب این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون، ورود مپنا را سبب رونق این کارخانه عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون قریب به ۴۰ ماه از آن روز می‌گذرد و همه‌ی ارکان آلومینیوم المهدی با فعالیت شبانه‌روزی و مدیریت صحیح بحران را پشت سر گذاشتند و شرکت را به نقطه‌ی قابل قبولی رساندند.
وی قاسمی را مدیری کاردان، باتجربه و از بدنه‌ی شرکت مپنا خواند و افزود: امیدواریم توانایی ایشان با همراهی کارکنان وضعیت قابل‌قبول المهدی را به وضعیت عالی تبدیل کند و در سال‌ پیش رو شاهد رشد و تعالی بیشتر شرکت باشیم. موثقی نیا تولید حداکثری و کیفی را از ویژگی‌های یک کارخانه متعالی خواند و اضافه کرد: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد و با پیروی از اصول فروش هوشمند و با پایش قیمتها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند.

وی در ادامه بر توسعه‌ی زیرساخت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: زنجیره تولید همگام با تکنولوژی روز و با نگاهی به آینده باید توسعه یابد و برای رسیدن به بهره‌وری و سوددهی بیشتر نیازمند همراهی و تلاش روزافزون کارکنان هستیم. رئیس هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی پرهیز از حواشی را عنصری کلیدی خواند و بیان داشت: از همه می‌خواهم که در نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها و تجهیزات دقت لازم را داشته باشند و تمرکز خود را به کار بهره‌ورانه معطوف سازند.

سپس محمدرضا قاسمی مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم ضمن اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر گروه مپنا در کشور و منطقه، گفت: مپنا در برخی از حوزه‌ها عملیاتی در سطح جهانی است و در شاخص‌های بین‌المللی در رتبه‌های بالایی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم توسعه و رشد شرکت آلومینیوم المهدی را در سال‌های آینده سرعت بخشیم.وی بار دیگر از اقدامات مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر کرد و افزود: خواسته‌های هیئت‌مدیره و خط‌مشی مپنا محور فعالیت‌های آینده ما خواهد بود و سعی داریم با هدف تعالی سازمانی تمامی ذینفعان را در فرآیند رشد مدنظر داشته باشیم.

قاسمی نیروی انسانی را ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه خواند و تصریح کرد: یک مجموعه اقتصادی و صنعتی بدون نیروهای متخصص، مخلص، صادق، دلسوز، متعهد، پویا و با تفکر خلاق هرگز نمی‌تواند به مقاصد خود برسد، بنابراین رکن اصلی المهدی ارتقا کارکنان در تمامی سطوح‌ شغلی است.وی بر بهبود معیشت و رضایتمندی کارکنان تأکید کرد و اظهار داشت: حرکت به سمت تعالی سازمانی، افزایش بهره‌وری، بهبود شاخص‌ها در کیفیت و کمیت و استفاده بهینه از منابع سازمان به انتفاع همه‌جانبه‌ی سهام‌داران و همچنین اجتماع منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار در المهدی سبب ارتقاء شاخص‌های اجتماعی منطقه می‌شود و سطح جامعه را در ابعاد مختلف ارتقا خواهد داد.وی در ادامه بیان کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست را فراموش نخواهیم کرد چراکه قطعاً در دوردست‌ترین نقاط هرمزگان نیز افرادی چشم به حمایت‌های ما دوخته‌اند و در این حوزه وظایف سنگینی بر دوش‌مان قرار گرفته است.قاسمی ارتقا برند المهدی در سطح بین‌المللی را موضوعی مهم و از اهداف خود قلمداد کرد و گفت: باید در کنار هم تلاش کنیم تا برند المهدی در سطح جهانی بدرخشد و همواره در شاخص‌های مختلف یکی از درخشان‌ترین شرکت‌های منطقه و دنیا باشیم.

وی در پایان همدلی، وحدت و یکپارچگی را راز موفقیت و کلید دستیابی به اهداف ترسیمی دانست و افزود: هر سازمان با استفاده از تفکرات مفید و ارزشمند کارکنان نشاط خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم محصولی در شأن نام و اعتبار ایران اسلامی تولید کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.