×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳

اولین جلسه هم اندیشی مدیرعامل بیمه دی با شبکه فروش این شرکت در سال ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه برگزار شد و طی آن مدیرعامل با اشاره به اهمیت نقش شبکه فروش، به ظرفیت‌های مغفول مانده در صنعت بیمه اشاره و بر ضرورت شناخت و کسب پرتفوی آن تأکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی، در این جلسه که معاونین و مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران و شبکه فروش سراسر کشور به صورت برخط حضور داشتند، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی ضمن تقدیر از تلاش شبکه فروش برای تحقق اهداف شرکت در سال گذشته، گفت: آمار بدست آمده از وضعیت بازار نشان می‌دهد، ۲۵ درصد از مردم فاقد بیمه نامه‌های درمانی هستند.
وی گفت: بخش قابل توجهی از موتورسیکلت‌های سطح شهر فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه هستند. ضریب نفوذ بیمه در کشور یک و هشت دهم درصد است و این یعنی بازار به شدت بکر و موقعیت برای کسب پرتفوی بیشتر مهیا است.
وی افزود: حدود ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار واحد صنفی، ۷۵ هزار واحد صنعتی و تولیدی و ۸۶۲ شهرک و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد که می‌تواند مشتریان بالقوه خوبی برای ما محسوب شوند.
مدیر عامل بیمه دی ادامه داد: بیمه، فناوری نیست و ماهیت خدمت‌رسانی دارد و منشاء خدمت نیز نیروی انسانی است که می‌تواند با دلسوزی، وفاداری، پیگیری، تکریم مشتری و ارائه خدمات بهینه، مسیر نیل به اهداف فروش را هموار سازد.

** دانستن، خواستن، توانستن رمز موفقیت شرکت بیمه دی
نائب رئیس هیأت مدیره بیمه دی همچنین “دانستن”، “خواستن” و “توانستن” را شعار و سرلوحه کار شرکت دانست و افزود: بیمه دی در سال ۱۴۰۳ افق دید خود را بر ۱۶ هزار خرده فروشی ترسیم کرده که سهم بیمه‌های خودرو چهار هزار و ۴۰۰ بیمه‌نامه است. باید وقت شناس بود چرا که عرصه رقابتی بازار منتظر نمی‌ماند و باید به سرعت درصدد ارتقای سهم از پرتفوی باشیم.

** تکریم شبکه فروش با برنامه‌های تدوین شده
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اهمیت شبکه فروش اظهار کرد: اولین و آخرین خاطرات مشتریان و جامعه هدف ما با شبکه فروش شکل می‌گیرد و همچنین دانش به روز، مهارت و رفتار شایسته ایشان، در قضاوت مردم نسبت به برند بیمه دی تأثیرگذار خواهد بود. ۸۰ درصد خرده فروشی شرکت توسط نمایندگان محقق می‌شود که این مهم نشان دهنده اهمیت شبکه فروش در شرکت است.

** همراهی و نظارت بر شبکه فروش
مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: نقش شبکه فروش در کسب درآمد شرکت، غیر قابل انکار و چشم پوشی است؛ شبکه فروش جزو بدنه شرکت است و باید مورد احترام و تکریم باشد، افزایش اختیارات با سطح بندی و نظارت سخت گیرانه می‌تواند سامانه شبکه فروش را پویاتر کند. بازار دیجیتال با قدرت در حال توسعه است و باید با هوشمندی و آگاهی از شرایط جامعه و زمانه، درصدد ارتقای خلاقانه و کسب بازار هدف باشیم.
وی افزود: درخصوص تبلیغات، برنامه‌هایی در دست تدوین است که با مشارکت شبکه فروش می‌تواند به بهره‌برداری برسد و تأثیر آن را در آینده با افزایش فروش مشاهده خواهیم کرد.
مهندس موهبتی با اشاره به قرارداد درمانی خانواده‌ ایثار و شهادت بیان کرد: پروژه بزرگ درمان ایثارگران، با وجود نقاط مثبتی که دارد، می‌تواند تهدیدی هم برای شرکت محسوب شود؛ لذا باید فارغ از این قرارداد، فرآیندهای شرکت را بازنگری کنیم و در بازار حضور پررنگ داشته و خرده فروشی را توسعه دهیم. باید در بازارهایی که مغفول مانده حضور یابیم، فروش را پایش کرده، تجارب را مبادله و ایده‌های جدید را وارد مجموعه کنیم تا به موفقیت برسیم.
در این جلسه که با حضور بیش از ۷۵۰ نماینده برگزار شد، رئیس کانون نمایندگان شرکت بیمه دی و شش نفر از نمایندگان شرکت نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، که در ادامه مهندس موهبتی ضمن پاسخ به سئوالات ایشان، دستور رسیدگی و پیگیری مسائل مطرح شده را صادر کرد.
در پایان این جلسه، از قابلیت فروش اقساطی بیمه‌نامه خودرو در بستر وب اپلیکیشن «دِی‌دار» رونمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.