×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در شصت و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه و با حضور دکتر صالح آبادی رییس بانک مرکزی در استان فارس برگزار گردید، شرکت نمود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی همچنین در سفر به استان فارس که به منظور شرکت در جلسه یاد شده به انجام رسید، با کارکنان شعبه شیراز این بانک دیدار و گفتگو کرد.
وی با تقدیر از تلاش همکاران در ارایه خدمات نوین و تکریم مشتریان، بر اهمیت جذب منابع جدید تاکید کرد و هدف از بازدیدهای میدانی از مدیریت های استانی و شعب این بانک را نظارت بر کیفیت و ارتقاء بهره وری در تمامی فعالیت ها و فرآیندهای کاری عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم این دیدارهای صمیمانه با همکاران در استان های مختلف کشور زمینه ساز تبادل نظر و حل مشکلات همکاران و صنعتگران در راستای خدمت رسانی بهتر و مؤثرتر باشد.
دکتر خورسندیان همچنین با حضور در میز خدمت برگزارشده توسط اتاق بازرگانی استان فارس، دستورات لازم جهت اجابت و بررسی و درخواست های تعدادی از فعالان اقتصادی این استان را صادر نمود و بار دیگر بر حمایت از طرح های دانش بنیان و دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در خلال این سفر از طرح دانش بنیان تولید سلیکون متال شرکت کانی گداخت با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد که از تسهیلات ۹۷۰ میلیارد ریالی این بانک استفاده کرده، بازدید بعمل آورد و در جمعی صمیمانه با مدیران و کارکنان این شرکت به بررسی مسایل مربوط به شرکت یاد شده و نحوه پشتیبانی و تعامل بانک صنعت و معدن با این شرکت دانش بنیان پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.