×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک تجارت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به مردم ایران، مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان این بانک تبریک و شاد باش گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به شرح زیر است:

بـه نـام خالـق بهـار

آغاز سال نو خورشیدی و ورود بانک تجارت به چهل و سومین سال فعالیت را فرصتی مناسب برای قدردانی از اعتماد سهامداران، مشتریان و تمامی ذینفعان بانک می دانیم؛ آن‌ها که در همه حال با اعتماد و همراهی‌شان پشتیبان خدمتگزاران خود در بانک تجارت بوده‌اند.

نیک می‌دانیم که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر متأثر از رویدادهای داخلی و خارجی فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده و بانک تجارت به‌عنوان یکی از بازیگران کلان اقتصاد کشور، با اشراف کامل به شرایط موجود، رسالت خود را همسو با سیاستهای کلان سیاستگذاران اقتصادی کشور و در راستای رشد تولید ملی و اشتغال‌زایی قرار داده است تا از این طریق نقش موثر خود را در شکوفایی اقتصاد ایران عزیز به خوبی تداوم بخشد.

بانک تجارت با نگاهی آینده نگر و امیدوار به گشایش‌های اقتصادی، اهدافی متعالی را برای جهشی بلند به قله‌های اقتصادی و ارائه خدماتی متفاوت در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران از طریق شبکه گسترده و قدرتمند خود در ایران و سراسر جهان طرح ریزی کرده و همچون گذشته راهکارهای مالی و بانکی متنوعی را برای فعالان اقتصادی کشور در عرصه تولید، صادرات و خدمات آماده ارائه داشته است.

تقارن و همزمانی حلول سال جدید با فرخنده میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را مغتنم دانسته و با توسل و تمسک به وجود مقدس آن امام غایب از نظر هرآنچه خیر و نیکی است را برای مردمان کهن دیار ایران زمین طلب می نمایم. با این امید که خالق بهار تقدیر هموطنان عزیزم به ویژه سهامداران ارجمند، مشتریان وفادار و همکاران گرامی ام در بانک تجارت را در این سال به بهترین شکل ممکن بنگارد . الهی آن ده که آن به.

نوروز ۱۴۰۱ بر همگان مبارک.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.