×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدودف حریف جوکوویچ در فینال شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، دومین دیدار نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا در بخش مردان جمعه بین دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس برگزار شد و تنیسور روس به آسانی توانست بخت پنجم قهرمانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. 
در شروع دو تنیسور تقریبا بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما در گیم پنجم مدوف بریک کرد و نتیجه را ۳ بر ۲ به نفع خود کرد. مرد شماره چهار جهان که در گیم های سرو کاملا برتر از حریف یونانی‌اش بود در ادامه اختلاف را بیشتر کرد و ۵ بر ۳ پیش افتاد. سیتسیپاس در گیم بعدی پیروز شد اما مدودف گیم دهم را به خود اختصاص داد تا ۶ بر ۴ برنده ست اول شود. 
شرایط در ست دوم مشابه بود. این بار مدودف زودتر بریک کرد تا با خیال راحت به کار خود ادامه دهد. او در سرو ها عالی عمل کرد و ایس‌هایش دو رقمی شدند. در مقابل اشتباهات سیتسیپاس ادامه داشتند و تنیسور یونانی نمی ‌وانست در رالی ها پیروزی را از آن خود کند. برتری مدودف در تمام زمینه ها کاملا آشکار بود. تنیسور روس در گیم هفتم هم یک بریک کرد و ۶ بر ۲ پیروز شد. 
مرد شماره چهار جهان ست پایانی را به بهترین شکل شروع کرد و گیم نخست را با یک بریک به خود اختصاص داد. در ادامه نتیجه ۲ بر صفر شد و سیتسیپاس بالاخره در گیم سوم پیروز شد. تنیسور یونانی در ادامه اولین بریک خود را در این بازی تجربه کرد و توانست بازی را ۳ بر ۳ کند. دو تنیسور گیم‌های سرو خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا این که نتیجه ۵ بر ۵ شد. مدودف در گیم یازدهم بریک کرد و با پیروزی در گیم بعدی با نتیجه ۷ بر ۵ برنده این ست شد. 
فینال مردان یکشنبه در رود لاور آره‌نا ملبورن بین نواک جوکوویچ و مدودف برگزار می‌شود. 
انتهای پیام 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.