×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طرح مدال، خانواده‌های ایرانی را قادر می‌سازد با این بیمه‌نامه اعتباری، به درمان‌های فوری و ضروری خود اقدام کنند و طی ۱۸ ماه هزینه‌های آن را تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با دریافت تسهیلات بدون ضامن به صورت اقساط پرداخت نمایند.
بیماری برای بسیاری از افراد هزینه‌های بالایی به همراه دارد و برخی افراد تا زمانی که درگیر بیماری نشده و نیاز فوری به درمان نداشته باشند، به دنبال بیمه‌ درمانی نمی‌روند. در این راستا کارگزاری بیمه دال از روش نوآورانه مالی خود که همسو با مدل‌ جهانی Care Now Pay Later ( الان درمان کن، بعدا پرداخت کن) است را در قالب محصول بیمه اعتباری درمان با نام «مدال» در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان رونمایی کرد.
این محصول امکان دسترسی به خدمات و مراقبت‌های پزشکی در زمان‌های بحرانی را برای آحاد جامعه فراهم کرده است. جراحی‌های اصلی شامل زانو، دیسک کمر، درمان سرطان، پیوند کلیه، کبد، مغز استخوان، جراحی‌های چشم و مغز و اعصاب و همچنین خدمات دندانپزشکی، جراحی‌های ترمیمی و حتی زیبایی تحت پوشش این بیمه‌نامه هستند.
در طرح مدال متقاضیان پس از مشورت با پزشک مورد اعتماد خود و مشخص شدن نوع خدمت و هزینه آن نسبت به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه جامع اعتباری دال اقدام می‌نمایند. در کمتر از یک هفته فرآیند اعتبارسنجی و تایید اعتبار تسهیلات صورت گرفته و با دریافت معرفی‌نامه به مرکز درمانی مدنظر خود جهت انجام خدمات پزشکی مراجعه می‌کنند.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کارگزاری بیمه دال به آدرس daal.co مراجعه یا با شماره ۱۶۹۰ تماس بگیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.