×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است

سید جواد ساداتی نژاد روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جریان سفر هیئت دولت به استان مرکزی، در دیدار با خانواده شهید اظهار کرد: شهدای جهادگر، نسبت به سایر شهدا مظلوم تر هستند چراکه بدون سنگر ایستادند تا سنگر بسازند، ما هرچه در این کشور داریم مدیون خون شهدا هستیم. خدماتی که شهدای جهادگر در زمان جنگ ارائه کردند بسیار ارزشمند بود.
وزیر جهادکشاورزی در خصوص ظرفیت های شهرستان محلات افزود: محلات به دلیل بهره مندی از ظرفیت طبیعی گل و گیاه یک شهر ویژه محسوب می شود و امیدواریم در این سفر بتوانیم وظیفه خود را در قبال ظرفیت های این منطقه در حوزه گیاهان دارویی و ماهیان زینتی، گلخانه و… انجام دهیم.
ساداتی نژاد با بیان اینکه محلات منطقه ویژه ای در کشور محسوب می شود، گفت: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.
وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: توصیه رئیس جمهور بر دیدار با خانواده شهدا است و ما نیز در سفر ها دیداری با خانواده شهدا خواهیم داشت.
در جریان این سفر، وزیر جهاد کشاورزی ضمن دیدار و گفتگوی با بهره برداران و متولیان بخش کشاورزی استان از نزدیک با مشکلات و چالش‌های این حوزه آشنا می‌شود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.