×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
محرز: هیچ تیمی بزرگ‌تر از سیتی نیست/ مساله نژادپرستی به خاطر کم کاری مقامات است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اکسپرس، ریاض محرز تاکید کرد برای فصل بعد هم در منچسترسیتی است چرا که تیمی بزرگ‌تر از سیتی وجود ندارد.
این ملی پوش الجزایری از زمان ترک لستر سیتی و حضور در منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و جام کارابائو شده است. او هم‌چنین با پپ گواردیولا در دوره گذشته لیگ قهرمانان نزدیک به قهرمانی در اروپا بود.
سیتی اکنون تلاش کرده است تا بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. رفتن سرخیو آگوئرو نگرانی‌هایی را ایجاد کرده ولی ریاض محرز به دنبال ماندن در سیتی است.
محرز گفت: چرا باید به فکر رفتن از سیتی باشم؟ مگر تیمی بزرگ‌تر از سیتی هم هست؟ دوست دارم در تیم بمانم و برای کسب قهرمانی‌های بیش‌تر بجنگم. من واقعاً عاشق انگلیس هستم و فوتبال انگلیس فوق‌العاده است. من نمی‌خواهم این‌جا را ترک کنم. من هنوز هم اهداف خود در این‌جا را دنبال می‌کنم.
او هم‌چنین درمورد موضوع نژادپرستی در فوتبال صحبت کرد و گفت که احساس می‌کند نهادهای حاکم در این ورزش برای مقابله با این چالش قدم بر نمی‌دارند.
وی افزود: من فکر می‌کنم مقامات باید اقدامات و تحریم‌های بیش‌تری را انجام دهند.  به طوری که این افراد از انجام این کارها دست بکشند. در غیر این صورت، این ادامه خواهد یافت. اما همیشه دو یا سه احمق وجود دارند که کار خودشان را می‌کنند.
منچسترسیتی قبل از شروع لیگ برتر باید در دیدار جام خیریه یا سوپرجام انگلیس به مصاف تیم فوتبال لسترسیتی، قهرمان فصل قبل جام حذفی برود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.