×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجموعه فن‌آورد تنها رویداد خصوصی مهارت‌سنجی

فن‌آورد در سال ۱۳۹۷ به تصویب هیات امنای بنیاد ملی نخبگان رسید تا در کنار جشنواره‌ها و رویدادهایی مانند شیخ بهایی، فارابی، خوارزمی، علوم پزشکی رازی و… به عنوان یکی از ۱۰ رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان و تنها رویداد خصوصی مهارت‌سنجی معرفی شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، مجموعه رقابت‌های فن‌آورد در سال ۱۳۹۳ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفت و تاکنون ۵ دوره مسابقات تخصصی برگزار کرده است و ۰۰۰.۰۰۰. ۵.۲۵۰ تومان جایزه تاکنون پرداخت شده است.

این مجموعه در سال ۱۳۹۵ دانش بنیان شد و در سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از خدمات کلیدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش بنیان معرفی گردید.

همکاری استراتژیک با شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری و معرفی به عنوان یکی از مبادی شرکت‌های خلاق از سوی معاونت، دیگر سرفصل‌های همکاری فن‌آورد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

فن‌آورد در سال ۱۳۹۷ به تصویب هیات امنای بنیاد ملی نخبگان رسید تا در کنار جشنواره‌ها و رویدادهایی مانند شیخ بهایی، فارابی، خوارزمی، علوم پزشکی رازی و… به عنوان یکی از ۱۰ رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان و تنها رویداد خصوصی مهارت‌سنجی معرفی گردد.

همچنین از سال ۱۳۹۸ ضمن تفاهم با سازمان توسعه تجارت الکترونیک در برگزاری رویدادهای مورد نیاز برای حل چالش‌های صنعت، معدن و تجارت با تمرکز بر حوزه تجارت الکترونیکی با استفاده از راهکارهای نوآورانه، مشارکت و همکاری می‌کند.

مرحله نهایی دوره پیشین رقابت‌های فن‌آورد به صورت یک برنامه تلویزیونی در ۲۲ قسمت تولید و پس از پخش از شبکه ۴ سیما مورد استقبال مخاطبان و علاقع‌مندان قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.