×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز شنبه سوم تیر ماه برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱با حضور بیش از ۵۴ درصد سهام‌داران برگزار شد و با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۲۰ ریال سود نقدی میان سهامداران تقسیم می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، عیسی شهسوار خجسته؛ رئیس هیأت مدیره بیمه نوین به‌ عنوان رئیس مجمع، معصومه ملاصالحی به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین و مهدی نزادی نوش‌آبادی به نمایندگی از تأمین سرمایه نوین؛ به عنوان ناظران مجمع و همچنین شقایق دیلمی‌پور، مدیر مالی بیمه نوین به عنوان دبیر جلسه، توسط حاضران انتخاب شدند.

همچنین نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی مؤسسه حسابرسی فاطر و همکاران، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین حضور داشتند.

پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به موارد مطروحه سهامداران، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ توسط سهامداران به تصویب رسید.

همچنین تخصیص مبلغ ۲۰ ریال به ازای هر سهم از محل سود قابل تقسیم، نیز در این مجمع به تصمیم گیری و تصویب رسید.

بر اساس این گزارش؛ در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال ١۴۰۱ پرداخت.

وی با اشاره به آنکه در سال گذشته بیش از ۱۰۱ درصد از اهداف فروش پیش بینی شده برای شرکت تحقق یافته است، گفت: در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم بیش از ۴۹ درصد رشد در حق بیمه صادره و ۴۴ درصد رشد نیز در درآمدهای سرمایه گذاری شرکت، کسب کنیم. همچنین یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین توسعه خرده فروشی است به طوریکه سال گذشته در بخش خرده فروشی ۶۰ درصد رشد داشته ایم. در بخش بیمه گذاران بزرگ نیز با چهار بانک بزرگ کشور همکاری داشته ایم.

کریم خان زند همچنین با اشاره به سهم هر یک از رشتههای بیمه ای در سبد پرتفوی بیمه نوین گفت: رشته بیمه‌های آتش سوزی ۹٫۲ درصد و باربری ۸٫۳ درصد از سهم پرتفوی بیمه نوین را در سال گذشته به خود اختصاص داده اند که این ارقام بر اساس آمار منتشر شده از میانگین صنعت بیمه بالاتر هستند.

شایان ذکر است؛ در پایان مجمع با رأی سهامداران، بار دیگر مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز، به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.