×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه باران با حضور بیش از ۷۵ درصد سهامداران، هیات‌رییسه مجمع، ناظران، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی، مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه باران به منظور تصویب اساسنامه جدید شرکت راس ساعت ۹ صبح ۲۹ بهمن‌ماه با حضور سهامداران برگزار شد.

حاضران در مجمع ضمن استماع تغییرات اصلاحی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که به تایید سازمان بورس نیز رسیده است، موافقت خود را با تغییر اساسنامه اعلام کرده و اساسنامه جدید به تصویب رسید.

شایان ذکر است، طی برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در دی‌ماه سال جاری، افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه پیشنهادی هیات‌مدیره از محل آورده نقدی و سود انباشته مورد بررسی قرار گرفت و پس از اخذ اکثریت آراء به تصویب رسید.

بنا به گفته مدیرعامل بیمه باران، بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده، با توجه به انتشار آگهی پذیره‌نویسی در تاریخ ۲۷ دی‌ماه امسال در روزنامه و کدال، تا زمان تهیه صورت‌های مالی ۹ ماهه شرکت، مبلغی به حساب افزایش سرمایه اعلام شده واریز نشده، و به همین دلیل در صورت‌های مالی نمایش داده نشده و تاثیری هم در صورت جریان وجوه نقد نداشته است.

سود مشارکت بیمه ­های زندگی و افزایش سرمایه

هادی همچنین با اشاره به عدم امکان ارزیابی و محاسبه سود بخشی از ابزارهای مالی و پروژه­ های سرمایه­ گذاری در مقطع نه ماهه، اعلام کرد: در پایان سال مالی و با محاسبه بازده سرمایه ­گذاری در ابزارهای مالی و پروژه­ های سرمایه ­گذاری، همانند دوره­ های گذشته، قبل از پایان فروردین سال بعد، سود مشارکت بیمه‌گزاران محاسبه و به حساب ذخیرۀ ریاضی منظور می­ شود.

لازم به ذکر است، تا کنون بخش عمده حق ­تقدم توسط سهامداران خریداری شده و بیش از ۷۵ درصد افزایش سرمایه محقق شده است. همچنین، بر اساس آگهی پذیره‌نویسی، سهامداران تا ۲۷ اسفند ماه فرصت استفاده از حق­ تقدم را دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.