×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مانیتورهای گیمینگ ULTRAGEAR LG، اولین مانیتورهای جهان که موفق به کسب گواهی­نامه  VESA Adaptive Sync Display شدند

مانیتورهای گیمینگ ال‌جی با نرخ تازه­سازی تصویر(Refresh Rate) بسیار بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع و داشتن کمترین میزان تأخیر، برآورده کننده‌ی نیاز گیمرهای امروزی و استاندارد VESA هستند.

کیوسک خبر ـ مانیتورهای گیمینگ  LG UltraGear  شامل مدل‌های GP95027  و GP85027 اولین مانیتورهایی هستند که گواهینامه VESA AdaptiveSync Display را که توسط انجمن VESA  راه‌اندازی شده است را در جهان کسب کردند. لوگوی جدید نمایشگر VESA AdaptiveSync  به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا پیش از خرید، به راحتی متغیرهای نرخ تازه­سازی متغیرتصویر (VRR) نمایشگرهای بازی را که از پروتکل Adaptive-Sync VESA پشتیبانی می‌کنند، شناسایی و مقایسه کنند.

مانیتورهای گیمینگ ال‌جی برای دریافت گواهینامه‌ی VESA AdaptiveSync، باید به طور جامع و دقیق تمام پیش‌نیازهای لازم برای تست انطباق نمایشگر VESA (Adaptive-Sync Display CTS) را دریافت می‌کردند؛ که از ۵۰ آزمایش مختلف برای ارزیابی قابلیت‌های VRR مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها برای این منظور استفاده می‌شود. با نرخ تازه­سازی تصویر بسیار بالا، زمان پاسخ سریع، Gray-to-Gray  (GTG)  سریع و تأخیر کم، دو نمایشگر بازی LG UltraGear موفق به کسب امتیازات بسیار بالا در تست استاندارد باز جدید VESA شدند و حتی در مواردی از آن هم فراتر رفتند.

مانیتورهای LG UltraGear که دارای گواهی AdaptiveSync Display هستند، یعنی مدل‌های ۲۷GP950  و GP85027، کیفیت و وضوح تصویر مورد نیاز برای تجربه‌ عالی گیمینگ را برای گیمرهای حرفه‌ای فراهم می‌کنند. هر دو مدل توانستند درVESA’s Adaptive-Sync Display CTS چندین قابلیت ویژه مانند نرخ تازه­سازی ، سوسو زدن صفحه و زمان پاسخ‌دهی تصویر امتیازات لازم را کسب کنند. دو مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی دارای پنل‌های پیشرفته Nano IPS ال‌جی هستند که نرخ تازه­سازی بالا و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای GTG را ارائه می‌کنند که امکان اجرای بازی روان و تصاویر واضح را برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی فراهم می‌کند.

جیم چوآت، مدیر برنامه VESA  در این رابطه گفته: « VESA Adaptive-Sync Display CTS یک استاندارد واضح و ثابت برای عملکرد نمایشگرهای بازی ایجاد می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه برای خرید داشته باشند.» او همچنین افزوده: «اولین محصولات جهان که از لوگوی جدید AdaptiveSync Display  استفاده می کنند، مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear هستند که در تمام تست‌های انجام شده، عملکرد فوق­العاده­ای داشته­اند.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راه‌کار‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، نیز در این رابطه گفت: «ما مفتخریم که LG UltraGear اولین مانیتوری است که گواهینامه VESA AdaptiveSync Display را دریافت می‌کند. با سری مدل‌های ۲۰۲۲ از جمله UltraGear 27GP95R، ما نه تنها استانداردهای بالای تست‌های عملکرد VESA را برآورده می‌کنیم، بلکه انتظارات و نیازهای متنوع کاربران امروزی را نیز برآورده خواهیم کرد.»

# # #

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌جی با مجموعه‌ای از پیشنهادات منحصر به فرد، اعم از ساینیج‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارایی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی شامل مانیتور‌های تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و ربات‌های تجاری هستند که همگی به منظور افزایش حداکثری کارایی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی به سایت www.LG.com/b2b مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.