×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران یکی از ماموریت‌های مهم هسته گزینش را دقت لازم برای سالم‌سازی بخش منابع انسانی به ویژه در مدخل ورودی و سطوح مدیریتی دانست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، محمد شیخان مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات به مناسبت چهلمین سال تاسیس هسته گزینش در کشور، با اعضای گزینش شرکت دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تبریک این روز با اشاره به اهمیت و جایگاه هسته گزینش برای سالم‌سازی یک محیط گفت: انقلاب اسلامی با یک آرمان و ایدئولوژی به پیروزی رسید و برای رسیدن به اهداف انقلابی نیاز به مردان انقلابی با شاخص‌های مشخص است.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران افزود: بالاترین و کامل‌ترین سطح شاخصه برای تحقق آرمان‌های انقلاب، شاخص‌های مکتبی یک مدیر یا یک نیروی انسانی است.

شیخان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: اگر امروز این شهید بزرگوار به عنوان یک الگو در جامعه معرفی می‌شود و همه علاقمندیم که از این شهید بزرگوار الگو بگیریم و سیره این بزرگوار را به مکتب شهید سلیمانی تعبیر می‌کنیم، به خاطر شاخص‌های برجسته ایشان، ملاک‌های دینی، ایدئولوژی و اعتقادات و باورهای اسلامی‌اش است که شهادت را بالاترین افتخار زندگی خود می‌دانست.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات در ادامه کار گزینش را بسیار مهم و با اهمیت دانست و افزود: اگر گزینش ماموریت خود را به درستی انجام بدهد، سازمان‌ها و دستگاه ها از آلودگی به دور خواهند بود چرا که منشاء زمینه انحرافات دنیوی و آلودگی در سازمان‌ها و فساد، به رفتارهای انسانی بر می‌گردد.

شیخان تاکید کرد: وقتی یک فرد در یک سازمان بکار گرفته می‌شود، اگر با شاخص‌های مناسب و معیارهای دقیق گزینش شود، آن سازمان می‌تواند در یک مسیر درست حرکت کند.

وی خطاب به اعضای هسته گزینش شرکت دخانیات و با بیان اینکه کار شما فقط برای گزینش افراد در ورودی به شرکت نیست، تصریح کرد: گزینش فرایند محور است یعنی در هم در بدو ورود و هم در فرایند کار و طول عمر سازمانی که یک فرد در مجموعه است، گزینش وظایفی بر عهده دارد.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: اگر ما در نقطه اول کار خود را به درستی انجام بدهیم، در فرایند کار و طول عمر سازمانی، کارها راحت تر پیش می‌رود. اما اگر در بدو ورود دقت لازم را نداشته باشیم در مسیر کار دچار مشکلاتی می‌شویم .

شیخان یکی از ماموریت‌های مهم هسته گزینش را دقت لازم برای سالم‌سازی بخش منابع انسانی به ویژه در مدخل ورودی و سطوح مدیریتی دانست و افزود: یکی از دلایلی که ما آقای بهشاد مدیر هسته گزینش را به عنوان دبیر کمیته انتصابات مدیران شرکت منصوب کردیم به خاطر اهمیت هسته گزینش بوده است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه گزینش حتی می‌تواند در کارکرد اقتصادی شرکت دخانیات اثر مستقیم و دقیق داشته باشد، از اعضای هسته گزینش خواست که از ورود به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند.

شیخان با بیان اینکه ما صیانت، انتخاب و تائید را به شما سپردیم و این کار مهمی است، گفت: از اینکه یک مجموعه منظم، منسجم و پای کار هستید، خوشحال هستم. شما جایگاه گزینش را ارتقاء دادید و امیدوارم بیش از گذشته این جایگاه ارتقاء یابد.

یاسر بهشاد مدیر هسته گزینش شرکت دخانیات ایران در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گزینش را کار مهم و مقدس دانست و افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جذب نیروهای متخصص و متعهد ضامن سلامت نظام اداری کشور است، وظیفه خود می‌دانیم که در جهت تحقق منویات ایشان، تاکیدات امام راحل و چارچوب قانون اساسی حرکت کنیم.

وی افزود: هسته گزینشه شرکت دخانیات در روند کار صرفا به شایستگی و قانون توجه دارد و اجازه نمی دهد حق کسی ضایع شود.

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اهدای لوح از زحمات اعضای هسته گزینش قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.