×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
مازندران به‌زودی استان سبز گازرسانی می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا مشایخی در آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان مازندران که با حضور معاون عمرانی استانداری و از طریق وبینار برگزار شد، گفت: اولویت تصمیم‌های سازمانی باید با منابع انسانی باشد، زیرا اگر این عزیزان در شرایط ایده‌آل فکری قرار بگیرند، بازدهی بسیار بالایی هم خواهند داشت.
وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز استان مازندران در اجرای پروژه‌های گازرسانی، تصریح کرد: در موضوع گازرسانی به مناطق کم‌برخوردار در استان مازندران اعتبارات خوبی تخصیص داده شده که به‌زودی با همت و تلاش نیروهای متخصص شرکت گاز مازندران، شاهد ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز در این بخش خواهیم بود.
حمزه امیرتیموری، سرپرست پیشین شرکت گاز استان مازندران هم با اشاره به کوهستانی بودن و پراکندگی زیاد روستاها و دشواری اجرای شبکه گاز در این استان اظهار کرد: تاکنون به ۵۹ شهر و ۲ هزار و ۳۶۱ روستای مازندران گازرسانی شده که از این تعداد، ۷۸ روستا در سال ۹۹ از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
مقدم بیگلریان، سرپرست جدید شرکت گاز استان مازندران نیز در این آیین گفت: دستیابی به اهداف متعالی صنعت گاز در استان مازندران با وجود پتانسیل قوی و سرشار از سرمایه‌های انسانی توانمند در این شرکت که در همه بخش‌ها و حوزه‌ها سرآمد هستند، کار دشواری نیست.
وی با اشاره به استمرار گازرسانی به ۴۲۵ روستا و تکمیل پروژه در دو شهر باقیمانده مازندران، ادامه داد: در فضای استان هم نیازمند همراهی بیشتر مدیران و مسئولان اجرایی هستیم و حمایت و همکاری دستگاهای حاکمیتی استان، بی‌شک سبب خیر و برکت برای مردم می‌شود.
سرپرست جدید شرکت گاز استان مازندران در ادامه بر لزوم پیگیری پایداری تأمین گاز استان در فصل سرما تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه به‌زودی گازرسانی در استان مازندران تکمیل و به استان سبز تبدیل می‌شود، باید راهبردها باید در اعتمادسازی ذی‌نفعان، نگهداری و تعمیرات، بهینه‌سازی انرژی، نحوه بهره‌برداری، مدیریت دانش، توجه به محیط زیست، تغییر رویکرد در حوزه منابع انسانی و ارتقای نیروی انسانی و افزایش رضایتمندی و استفاده از نیروهای جوان و شایسته تغییر کند و مهندسی شود.
بیگلریان یادآور شد: باید به فکر توسعه تفکر و نگرش سیستمی در سازمان باشیم و ضمن شناسایی فرصت‌ها روی آنها متمرکز شویم تا شاهد نتیجه بهتری باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.