×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدل‌های جدید  SOUNDBAR ال­جی با کاربری آسان، تطبیق­پذیری عالی با تلویزیون‌های ال‌جی و صدایی قدرتمند تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کنند.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) از مجموعه ساندبارهای ۲۰۲۳ خود شامل مدل‌های جدید SC9 و SE6 در نمایشگاه CES که در ژانویه سال جدید در لاس وگاس برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. ساندبارهای جدید که گزینه‌ای فوق‌العاده برای استفاده در کنار تلویزیون‌های ۲۰۲۳ ال‌جی هستند با صدایی قدرتمند و واضح، قابلیت‌هایی کاربردی، کاربری آسان و طراحی شیک و مدرن ارزش فوق­العاده­ای ارائه می‌کند. 

مدل‌های جدید ساندبارهای ال‌جی با تلویزیون‌های این شرکت تطبیق­پذیریکامل داشته و تجربه کاربری بسیار راحتی دارند. این ساندبارها با صدای فراگیر و دقیق‌ باعث می‌شوند تماشای تلویزیون و شنیدن موسیقی برای کاربران جذاب‌تر شود. وقتی ساندبار و تلویزیون ال‌جی با هم استفاده شوند می‌توانند قابلیت‌های خلاقانه جدیدی ارائه کنند. ساندبارهای ۲۰۲۳ ال‌جی و تلویزیون‌های ال‌جی با ایجاد هم‌افزایی بیشتر برای ایجاد راه‌کارهای صدایی فوق‌العاده به مخاطبان امکان می‌دهند از صدای دالبی (Dolby Atmos)و IMAX با کیفیت بهبود یافته با استفاده از DTS:X لذت ببرند.

راه‌کارهای صوتی برتر این شرکت همچنین یک رابط بصری به Home Dashboard تلویزیون‌های ال‌جی می‌افزاید که کاربران را قادر می‌سازد به راحتی تنظیمات ساندبار خود را مدیریت کرده و حالت‌های انتخابی خود را بر روی تلویزیون نیز اعمال کنند۱. علاوه بر این، قابلیت WOWCAST۲ به مدل‌های ساندبار ۲۰۲۳ اجازه می‌دهد بدون نیاز به کابل به تلویزیون‌های ال‌جی وصل شده و راحتی بیشتر و ظاهر شیک­تری را بدون کاهش کیفیت صدا فراهم کنند.

علاوه بر قابلیت‌های بیشتر و کاربری آسان‌تر، ساندبارهای جدید با طراحی پیچیده‌ خود زیبایی مینیمالیستی جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی را کامل می‌کنند و به شکلی بی عیب و نقص با انواع مختلفی از دکورهای خانگی هماهنگ می‌شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از یک براکت۳ جدید، ساندبار ال‌جی خود را مستقیماً در زیر تلویزیون‌های ال‌جی نصب کنند و نمایی عالی و موزون ایجاد کنند. براکت که به قسمت پشتی تلویزیون‌های ال‌جی دارای این قابلیت متصل می‌شود می‌تواند برای نصب ساندبار بر روی دیوار و یا پایه در ارتفاع مناسب که بهترین تجربه صدا را برای کاربران فراهم کند، مورد استفاده قرار گیرد. این براکت نیاز کاربران به سوراخ کردن دیوار و بی نظمی­های حاصل از کابل‌ها را برطرف می‌کند.

ساندبار­های ۲۰۲۳ ال­جی با استفاده از فن‌آوری صوتی سه‌گانه ال‌جی شامل اولین بلندگوی Triple Up-Firing جهان، دقت و وضوح صدا را برای ایجاد تجربه‌ای تمام و کمال از سینمای خانگی ارتقاء می‌دهند. اکنون برای سال جدید، فن‌آوری صدای Triple Level Spatial Sound Technology از تجزیه و تحلیل کانال توسط یک موتور سه بعدی مبتنی بر HRTF برای افزودن یک لایه میانی مجازی استفاده می‌کند. نتیجه یک صدای بسیار زنده و دارای حس فضایی است.

کاربران همچنین قادرند تفاوت ایجاد شده توسط بهینه‌ساز سه‌گانه صدای ال‌جی (LG’s Triple Sound Optimizer) را که قابلیتی است که عملکرد ساندبار­ها را به صورت هوشمند بهبود می‌دهد، تشخیص دهند و از صدای ارتقاء یافته توسط Smart Up-mixer که صدای دو کاناله (two-channel audio) را به صدای چند کاناله فراگیر (multi-channel surround) تبدیل می‌کند لذت ببرند. هوش مصنوعی(AI) پیشرفته ال‌جی، خروجی صدا را با استفاده از آنالیز شرایط اتاق و اعمال تنظیمات لازم بر روی ساندبار ، برای فضای کاربر شخصی‌سازی کرده و وضوح صدا را در محدوده فرکانس‌های پایین بهبود می‌دهد. این قابلیت همچنین فرکانس‌های کانال جلویی را تعدیل می‌کند تا به بهبود تعادل کلی صدا، دیالوگ‌های فیلم کمک کند.

به علاوه، مدل‌های جدید از قابلیت پیشرفته هوش مصنوعی ساندبار­های ال‌جی استفاده می‌کنند که صدایی فوق‌العاده را برای هرگونه محتوا تضمین می‌کند. AI Sound Pro سیگنال‌های صوتی محتواهای مختلف از فیلم و مسابقات ورزشی گرفته تا بازی و موسیقی را تحلیل کرده و بر اساس آن بهترین تنظیمات را به صورت خودکار اعمال می‌کند.

برای رفع نیازهای متنوع امروزه سرگرمی‌های خانگی، ساندبار­های جدید ال‌جی با طیف وسیعی از خدمات، دستگاه‌ها و اتصالات سازگار هستند. کاربران می‌توانند از پخش بدون افت و با کیفیت عالی آثار هنرمندان و موسیقی‌های مورد علاقه خود بر روی سرویس‌های پخش موسیقی از قبیل Tidal Connect لذت ببرند.

برای کسانی که می‌خواهند تجربه گیمینگ خود را ارتقاء دهند، جدیدترین ساندبار­های ال‌جی که برای کاهش بریدگی تصویر از VRR و برای حذف تأخیر از ALLM پشتیبانی کرده و همچنین به فرکانس ۴K/120اجازه عبور می‌دهد.

ساندبار (مدل SE6) یکی از مدل‌های جدیدی که ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت به دلیل ابعاد کوچک‌تر برای فضاهای کوچک ایده‌آل است و طراحی مدرن و زیبای آن تقریباً با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. این مدل شیک جدید علی‌رغم این‌که کوچک‌ترین ساندبار ال‌جی است، چهار رادیاتور غیرفعال دارد که به ارائه صدای عالی با بیس قدرتمند کمک می‌کند. SE6 از صدای Dolby Atmos نیز برای تولید صدای سینمایی پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله ساندبار­های ۲۰۲۳ را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت. برای اطلاع از اخبار هیجان‌انگیز ال‌جی در نمایشگاه CES، هشتگ #LGCES2023 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

# # #

  1. از طریق به‌روزرسانی نرم افزار اعمال خواهد شد.
  2. ۲٫        WOWCAST با ساندبارهای مجهز به Wi-Fi قابل استفاده است. WOW orchestra با استفاده از به روزرسانی نرم‌افزار اعمال خواهد شد.
  3. براکت همراه با مدل SC9 با تلویزیون‌های سری OLED ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ سازگار است.

# # #

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.