×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
لاپورتا: لواندوفسکی با درخواست کاهش حقوق موافقت کرد

به گزارش کیوسک خبر وبه نقل از اسپورت، سرانجام روبرت لواندوفسکی بعد از کش و قوس های زیاد بایرن مونیخ را ترک کرد تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا درباره جزئیات عقد قرارداد با این مهاجم لهستانی سخن به میان آورد.
او گفت: رقم این انتقال ۵ + ۴۵ میلیون یورو است. باید از لواندوفسکی تشکر کرد که با درخواست ما برای کاهش دستمزد موافقت کرد. ما بازیکنی را جذب کرده ایم که می تواند کمک زیادی به ما کند. لواندوفسکی بازیکنی است که بارسلونا به او نیاز دارد و متناسب با خواسته های ماست. او وضعیت باشگاه را به خوبی درک کرد و به همین خاطر موافقت خود را با درخواست ما برای کاهش دستمزد اعلام کرد.
لاپورتا درباره تمدید قرارداد با دمبله گفت: او بازیکنی خاص است و شخصیت خاصی هم دارد. او انسانی درون گرا و لطیف است و خوشحالیم که تصمیم به ماندن در تیم گرفت.
قرارداد دمبله با آبی اناری ها به پایان رسیده بود و خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسید ولی ژاوی توانست این مهاجم فرانسوی را متقاعد به ماندن کند و در نهایت او قراردادش را دو سال دیگر با تیم تمدید کرد.
آبی اناری ها برای برگزاری یک اردوی تابستانی راهی آمریکا شده اند و قرار است که ۴ دیدار دوستانه هم برگزار کنند از جمله بازی برابر رئال مادرید و یوونتوس که عیار تیم ژاوی را مشخص خواهد کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.