×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قول فدراسیون تیراندازی برای تهیه سلاح جدید برای بانوی المپیکی

«هانیه رستمیان» دارنده مدال نقره مسابقات دانشجویان ۲۰۱۹ ناپل ایتالیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سلاحم از اولین مسابقه آنلاین (مسابقات مجازی مالزی) مشکل داشت و به طور موقت تعمیر می‌شد تا تمریناتم را پیگیری کنم و البته در مسابقات مجازی اندونزی هم شرکت کردم. اما نگران بودم که در حین مسابقه آنلاین مصر دچار مشکل شود و نمی‌خواستم با این بهانه و در حالی که می‌دانم سلاحم خراب است در مسابقات شرکت کنم و بی‌نتیجه آن را پایان دهم.
وی اظهار داشت: اردوها به صورت متمرکز از اول دی ماه آغاز می‌شود و بر همین اساس فدراسیون قول داد تا پیش از شروع اردو سلاح جدید را به من تحویل دهد.
این تیرانداز ۲۲ ساله ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی مسابقات از جمله جام جهانی مونیخ لغو شد و این در حالی بود که ما همه ساله به منظور تعمیر و به روز کردن سلاح‌های خود همیشه در این مسابقات شرکت می‌کردیم، ضمن اینکه فرصتی برای خرید سلاح جدید و فشنگ نیز فراهم می‌شد.
رستمیان گفت: تحریم سلاح برطرف شده، اما همچنان برای ما تامین سلاح و فشنگ مشکلات خودش را دارد و از همین روی و با توجه به پیگیری تمرینات، فدراسیون پیگیر تهیه سلاح جدید برای من شده و امیدوارم در روزهای آینده آن را تحویل بگیرم.
رستمیان در خصوص روند آمادگی تیراندازان رشته تپانچه گفت: تمرینات از اردیبهشت امسال به صورت یک جلسه در روز و ۲ یا سه روز در هفته پیگیری شد. البته من و «جواد فروغی» در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کردیم و بقیه ملی‌پوشان در شهرهای محل زندگی تمرینات خود را برگزار می‌کردند.
این دانشجویی کارشناسی تربیت بدنی از روند آماده‌سازی خود اظهار رضایت کرد و یادآور شد: خوشبختانه با این تمرینات در آخرین رکوردگیری ۵۷۸ امتیاز را به دست آوردم و در این شرایط امید زیادی دارم که به فینال مسابقات جهانی و المپیک راه یابم.
تیرانداز المپیکی کشورمان ادامه داد: در المپیک در سه ماده تپانچه بادی، خفیف و میکس می‌توانم شانس خود را امتحان کنم و این امر انتظارات را از من بالا برده و در عین حال بسیار امیدوار هستم که بتوانم نتیجه خوبی در المپیک توکیو کسب کنم. تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکردم را در توکیو به نمایش بگذارم.
تیراندازان ایران علاوه بر کسب نخستین سهمیه المپیک برای ایران، تاکنون ۶ سهمیه کسب کرده‌اند که شامل ۲ سهمیه تپانچه و ۴ تفنگ است.
هانیه رستمیان، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، آرمینا صادقیان، جواد فروغی و مهیار صداقت ۶ تیرانداز المپیکی کشورمان هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.