×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با اشاره به موفقیت‌های مردم ایران در ۴۴ سال انقلاب اسلامی گفت: ایمان دارم که قله جهاد اقتصادی با دستان توانمند و قدرتمند مردم ایران به زودی فتح خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در شرکت دخانیات ایران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: خدا را شاکریم که چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور کارگران خدوم شرکت دخانیات ایران جشن می گیریم.

وی افزود: امروز، روز جشن است و از اینکه همه شما خوشحال هستید، ما مدیران دخانیات خوشحال ترهستیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران مجموعه این شرکت را یک خانواده همراه، همدل و صمیمی توصیف کرد و اظهار داشت: لبخندی که بر لبان تک تک شما کارگران عزیز می نشیند برای ما بهترین هدیه و بهترین لوح تقدیر زندگی است.

شیخان در ادامه با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دوران استبداد و نظام سلطه استکبار با رهبری امام راحل به پیروزی رسید، گفت: رمز این پیروزی حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف بود.

وی قدرت لایزال الهی و مردمی بودن را ۲ ویژگی متماز انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی مردم را در کنار همدیگر قرار داد تا به قله های متعدد پیروزی برسند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: هر جا مردم حضور دارند، دست توانمند مردم می ‌تواند کاری را به ثمر برساند که عنایت خدا بر آن نشانه رفته است.

شیخان تاکید کرد: شما دیدید که در چهار دهه گذشته علیرغم همه دشمنی های نظام سلطه و استکبار، مردم با استقامت و پایداری هر روز یک قله را فتح کردند و من ایمان دارم که قله جهاد اقتصادی نیز با دستان توانمند و قدرتمند مردم ایران به زودی فتح خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.