×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
قطعی شدن پیوستن آزمون به لورکوزن از دید رسانه‌های آلمان

به گزارش کیوسک خبر، اسپورت ۱ آلمان خبر داد پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن قطعی شده است. سردار آزمون ظاهراً در آستانه انتقال به بوندس لیگا است. طبق اعلام Sport۱ مهاجم زنیت سن پترزبورگ به احتمال زیاد به بایرلورکوزن می‌رود. تیم آلمانی پیش از این در مورد یک قرارداد بلند مدت با این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی به توافق رسیده است.

بایرلورکوزن در کنار وستهام و رم ایتالیا تلاش زیای برای خرید این بازیکن داشتند و تیم آلمانی گوی سبقت را ربوده است. طبق گزارشات بایرلورکوزن ۱۴ میلیون یورو به علاوه پاداش به تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه پرداخت می‌کند.  

آزمون از سال ۲۰۱۳ در روسیه بازی می‌کند و خود را به عنوان بهترین بازیکن این لیگ مطرح کرده است. این بازیکن ۲۶ ساله اکنون در ۸۵ بازی برای باشگاه سن پترزبورگ ۵۴ گل به ثمر رسانده است. فصل گذشته او ۲۰ بار در لیگ برای تیمش گلزنی کرد.

بایر لورکوزن احتمالا لئون بایلی را از دست بدهد و به همین خاطر نیاز زیادی به یک مهاجم گلزن دارد و به همین خاطر تلاش زیادی برای خرید سردار آزمون انجام داده است و باید منتظر ماند و دید این بازیکن ایرانی بعد از سال‌ها می‌تواند نماینده فوتبال ایران در بوندسلیگا شود یا خیر؟

اسپورتال آلمان نیز پیوستن آزمون به بایر لورکوزن را قطعی دانسته است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.