×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
قطب گردشگری شرق تهران و بوستان های منطقه ۱۳ آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

همزمان با فرارسیدن تعطیلات آخر هفته و نزدیک شدن به روز طبیعت، شهرداری منطقه۱۳ تمهیدات و اقدامات لازم را برای میزبانی شایسته از شهروندان تهرانی در قطب گردشگری شرق تهران و ۶۴ بوستان منطقه۱۳ انجام داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه پارک جنگلی سرخه حصار یکی از پارک های بزرگ جنگلی شهر تهران است که دارای طبیعت زیبا و فضای دلپذیر است گفت: این پارک زیبا پذیرای هزاران میهمان از نقاط مختلف شهر تهران در روز طبیعت و واپسین ایام نوروز است.
او با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و بهسازی و باز سازی قطب گردشگری شرق تهران و بوستان های منطقه افزود: با اقداماتی که از ماه ها قبل برای استقبال از نوروز از سوی معاونت های اجرایی شهرداری منطقه ۱۳ انجام شد، هم اکنون این پارک آماده پذیرایی از ۱.۵ میلیون شهروند در روز طبیعت است.
به گفته شهردار منطقه۱۳، در حال حاضر ، اقدامات و هماهنگی های لازم برای امادگی جهت اطفاء حریق احتمالی ، تعمیر و نظافت سرویسهای بهداشتی ، تهیه کیسه های زباله و بروشور جهت توزیع بین شهروندان ، آماده باش کارگران و نگهبانان ، کنترل و نظارت بر تأمین روشنایی کلیه پارک ها و بوستان ها ، رفع نواقص و تأمین ایمنی و بهداشت و… صورت گرفته است .
او با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی ، اتش نشانی ، پلیس راهور و اورژانس ادامه داد: ساماندهی و کنترل ترافیک معابر منتهی به کلیه پارک ها و بوستان ها انجام شده و پارکینگ مناسب در بوستان جنگلی سرخه‌حصار تامین و لحاظ شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.