×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست با اشاره به جنبه معنوی و مقدس این قرارداد اظهار داشت: به خود می بالیم که برای ششمین سال متوالی این قرارداد را تمدید می کنیم و امیدواریم که طرفین قرارداد از برکات آن بهره مند شوند.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ و با اشاره به توانمندی های این شرکت افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه، تحت پوشش شرکتی قرار گرفته است که توانمند، قابل اعتماد و از گنجینه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز ضمن اظهار خرسندی از تمدید این قرارداد، بیمه آسیا را شرکتی توانمند، با انگیزه، و جهادی توصیف کرد و اظهار داشت: ارائه گسترده ترین و فراگیرترین خدمت رسانی به جامعه طلاب کشور و انعقاد بزرگ ترین قرارداد مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، از جمله ویژگی های با اهمیت این قرارداد است.
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به روح همکاری و تعامل بسیار بالای بیمهئ آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه، پرداخت به موقع هزینه های درمانی توسط بیمه آسیا در این قرارداد را بسیار ارزشمند و آن را مصداق عمل فرد مومن به قول و تعهد خود و از نشانه های ایمان توصیف کرد.
بنا بر این گزارش، در این نشست اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا و مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور حضور داشتند.
گفتنی است، براساس قرارداد مذکور، کلیه طلاب سراسر کشور و خانواده هایشان همچون سنوات قبل، به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی بیمه آسیا قرار می گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.