×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قدردان و شاکر دستاوردهای انقلاب باشیم

دکتر احمد نصرتی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان
هر ساله از دوازدهم تا ۲۲ بهمن ماه، خاطرات دورانی از تاریخ ایران یادآوری می شود که بی شک می توان گفت ایران در آن روزها یکی از دوره های استثنایی تاریخ سیاسی جهان را گذرانید و سرانجام روز سرنوشت فرا رسید و در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، نظام طاغوت و ستمشاهی پهلوی فرو ریخت و مبارزه ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.
همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، ۲۲ بهمن باید سرمشق ما باشد در تمام طول زندگی و این روز از تاریخ ایران را نباید فقط به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیمی دیگر تلقی نمود، بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ عطفی در روند مبارزات این ملت بزرگ یاد کرد.
پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و فداکاری شهدا و ایثارگرانی بدست آمد که پس از گذشت ۴۲ سال از این انقلاب، بسیاری از آن عزیزان را از دست داده ایم و از دنیای فانی رخت بربسته و به فرموده قرآن کریم، نزد پروردگار خویش متنعم گشته اند، پس در این ایام عزیز و فرخنده دهه فجر فرصتی فراهم است بس غنیمت، که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و هم اکنون چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در حالی فرا رسیده است که مساعی بی‌نظیر ملت ایران در احقاق حقوق مسلم خود، با اقتصاد مقاومتی همراه شده و این پایداری، جهان را مبهوت نموده است.
در این برهه زمانی که سایه شوم بیماری کرونا، ملتهای جهان را دچار آسیب نموده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و ابتکار دانشمندان ایرانی دست برتر خویش را به جهان نمایش داد و خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد به اهتزازدرآمدن پرچم پرافتخارانقلاب هستیم.
فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
سازمان تامین اجتماعی هم به موازات سایر سازمانها و وزارتخانه ها دستاوردهای بی شماری در ۴۲ سال گذشته داشته است که نمود عینی آن را در دوشنبه های دیجیتالی و حذف دفترچه های درمانی می بینیم.
تحقق نسخه نویسی الکترونیک در حوزه درمان و دهها توفیق بیمه ای و درمانی که در این مختصر مجالی برای بیان آنها نیست دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان محترم بوده است.
امسال دهه فجر به میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) مزین شده است و همزمان میلاد رهبر کبیر انقلاب را نیز در نیمه بهمن ماه داریم که تقارن این مناسبتهای خجسته می تواند بر نشاط این روزها بیفزاید.
در پایان ضمن تجلیل از تدابیر مدیریتی مدیر عامل محترم و تیم مدیریتی ستاد مرکزی، از تلاش های همکارانم در استان گلستان تقدیر نموده و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به تمامی همکاران تلاشگر سازمان دربخش های بیمه و درمان در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.