×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قدردان مجاهدت و مقاومت آزادگان هستیم

دکتر محمود شایان طی نشستی صمیمی با برخی از آزادگان شاغل و بازنشسته بانک مسکن دیدار و از مجاهدت آنان قدردانی به عمل آورد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، نشست صمیمی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با تنی چند از آزادگان و جانبازان بانک مسکن برگزار شد.

طی این دیدار که عیسی کاظم‌نژاد رییس هیات مدیره بانک، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره و مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن حضور داشتند، آزادگان به بیان خاطرات و تجربیات خود از دوران اسارت به دست دشمن بعثی پرداختند.

دکتر شایان: قدردان مجاهدت و مقاومت آزادگان هستیم

مدیرعامل بانک مسکن در این نشست آزادگان را اسوه ایثار و مقاومت خواند و گفت: نمی‌توان شرایط سختی که آزادگان ما تجربه کردند را توصیف کرد و تنها در لابه لای خاطرات این عزیزان که با آن زندگی می‌کنند و در این نشست‌ها بازگو می‌کنند، این شرایط را تا حدودی می‌توان لمس کرد.

دکتر شایان با بیان اینکه بایستی قدردان مجاهدت و مقاومت آزادگان باشیم، اظهار کرد: آزادگان قهرمانانی هستند که باید قدردان آنان باشیم و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را اولویت قرار داده و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ایثار و اقدامات مرحوم حجت الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: باید تلاش کنیم رهرو آزادمردانی چون سید آزادگان باشیم.

همچنین جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم با اشاره به مقاومت آزادگان در زمان اسارت گفت: هر مشکل و آزاری که از سوی دشمن بعثی به اسرای جنگ تحمیلی وارد می‌شد آنان را منسجم‌تر و مقاومت‌تر می‌کرد.

در پایان این مراسم مدیرعامل بانک مسکن با اهدای هدایایی از آزادگان و جانبازان شاغل و بازنشسته بانک مسکن، قدردانی به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.