×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قانون جدید؛ کارآمد در احیای اعتبار چک و رفع مشکلات کسب و کار

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر محسن زرندی مقدم با تاکید بر اینکه اجرای دقیق و کامل تر این قانون مستلزم همکاری شبکه بانکی، مشتریان و شهروندان است، گفت: کارکنان شعب بانک شهر از ابتدای سال جاری اهتمام ویژه ای در آموزش ذینفعان با قانون جدید چک داشته اند. دکتر زرندی مقدم تصریح کرد: خوشبختانه بانک شهر در بازه زمانی کوتاهی با تهیه ویدئوهای آموزشی، ارسال پیامک، انتشار اینفوگرافی، اختصاص صفحه ویژه در وب سایت بانک و … ضمن آشناسازی مشتریان با تمامی ابعاد قانون جدید مقدمات و زیر ساخت های لازم در خصوص اجرای این قانون را نیز فراهم کرد.
وی در ادامه با اشاره به ارتقاء نقش چک در مبادلات مالی، تصریح کرد: قانون جدید با احیای اعتبار چک به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبادل مالی، توانسته نقش مهمی در بهبود فضای کسب‌وکار ایفا کند.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک شهر گفت: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای واحدهای تولیدی؛ قانون جدید با تلاش کارکنان خدوم شبکه بانکی به نحوی اجرایی شد که خللی به وضعیت اقتصادی و روابط تجاری بین اشخاص در جامعه ایجاد نشود.
دکتر زرندی مقدم با تاکید بر اینکه همواره به روز کردن قوانین، آثار و وقفه هایی را برای ذینفعان به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه با تدابیر بانک مرکزی در خصوص اجرای تدریجی قانون چک، با کمترین اختلالی در این خصوص مواجه بوده ایم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با اجرای دیگر بخش‌های قانون جدید چک همانند: چک الکترونیک و … ، اعتبار چک در میان مشتریان شبکه بانکی و به خصوص فعالان اقتصادی افزایش چشمگیری پیدا کند.