×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قابلیت‌ها و دستاوردهای بانکداری الکترونیک بانک گردشگری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و خدمات TOBANK در غرفه بانک گردشگری در نمایشگاهی که در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دایر شده است، به متقاضیان معرفی می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، کارشناسان شعبه مجازی بانک گردشگری در نمایشگاه تخصصی همایش، دستاوردها، قابلیت ها و انواع خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن tobank را با توضیحات کامل معرفی کرده اند.

اپلیکیشن tobank خدماتی همچون احراز هویت در کمتر از ۳ دقیقه، دریافت رمز اینترنتی و موبایل بانک، خرید سفته آنلاین، درخوست وام قرض‌الحسنه ازدواج، درخواست کارت هدیه شخصی‌سازی شده و چندین نوع خدمت دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) و شرکت دانش‌بنیان ایده پرداز دانش نوین آرشام (ایپام) نیز در غرفه بانک گردشگری حضور دارند.

بر اساس این گزارش، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان “ارزش‌آفرینی دیجیتال” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام بانک مرکزی و همچنین صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از ۵۰ بانک و شرکت فعال در این حوزه، در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.