×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فکری: مخالفان استقلال دست به دست هم داده‌اند تا موفق نشویم

«محمود فکری» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: با وجود اینکه بارندگی شدیدی در تهران وجود داشت، در روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و آماده بازی با حریف خود هستیم.
وی افزود: تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند انگیزه فراوانی دارند و می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند اما ما به دنبال این هستیم تا به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آوریم.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای بازی با نفت آبادان پنج بازیکن مصدوم شامل فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، وریا غفوری، شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی دارد و این بازیکنان نمی‌توانند آبی‌پوشان را برابر صنعت نفت همراهی کنند.
فکری تصریح کرد: من دوست نداشتم و نمی‌خواستم درباره داوری حرف بزنم اما متاسفانه فضای داوری با تیم استقلال نامهربان است. در بازی گذشته استقلال و ماشین‌سازی تبریز دو بازیکن ما به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شدند و داور وظیفه دارد در طول جریان مسابقه با تذکر یا استفاده از کارت زرد و قرمز جلوی خشونت بازیکنان را بگیرد.
وی تاکید کرد: ما پیش از شروع فصل فرصت کافی برای بدنسازی نداشتیم تا بدن‌های بازیکنان آماده شود. از طرف دیگر در تمرینات فشاری نداشتیم تا باعث مصدومیت بازیکنان شود. آسیب دیدگی بازیکنان استقلال ربطی به کادر فنی ندارد و آنها به خاطر اینکه فصل گذشته فشار زیادی را تحمل کردند و فرصت کافی برای استراحت نداشتند مصدوم شدند.
سرمربی استقلال اعلام کرد: وقتی در بازیتیم رقیب، بازی را می‌بندد باید از عمق حرکت کرد، باید سانتر کرد یا شوت زد یا از ضربات ایستگاهی استفاده کرد. در ضربات ایستگاهی بازیکنان استقلال دقت لازم را انجام ندادند و باید روی این مساله بیشتر کار کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که در بازی استقلال و ماشین‌سازی اختلافاتی بین حنیف‌ عمران‌زاده و صمد مرفاوی به وجود آمد. آیا شرح وظایف مربیان استقلال مشخص نیست، گفت: شرح وظایف مربیان استقلال مشخص است. برخی اتفاقات باعث شد تا خیلی امیدوار شوم. وقتی هجمه‌ برای استقلال درست می‌شود یعنی راه خودمان را درست رفته‌ایم و مخالفان استقلال دست به دست هم داده‌اند تا تیم ما دچار مشکل شود.
فکری خاطرنشان کرد: در بازی با ماشین‌سازی من به عمران‌زاده گفتم به مرادمند بگوید جلو برود ولی چون مرفاوی این موضوع را نمی‌دانست، مخالفت کرد و واکنش نشان داد که البته این موضوع حل شد. پرسش من  این است که چرا از بقیه نیمکت ها فیلمی گرفته نمی‌شود؟ کسانی که ۹۰ دقیقه از نیمکت ما فیلم می گیرند دوستان ما نیستند.
وی افزود: امتیازات خوبی را تا به اینجا گرفتیم و تیم ما هم بهتر شده ولی خود ما هم باید بدانیم که با چه کسانی مواجه هستیم. نباید به بدخواهان استقلال اجازه دهیم حاشیه‌ای برای ما درست کنند.
فکری در پایان درباره لغو بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: نظر خاصی ندارم. سهیل مهدی گفته است بازی های عقب افتاده انجام می شود و بعد به شهرآورد می رسیم. باید ببینیم صحبت‌هایی که می کنند واقعیت دارد یا شاهد داستان های دیگری هستیم.
تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.