×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت فولاد هرمزگان با اتکا به دانش فنی و تجربه در به‌کارگیری ماشین ریخته‌گری پیشرفته، انجام بهبودهای مستمر و استفاده از طرح‌های خلاقانه، در سال‌های اخیر پرچم‌دار رشد تولید و رکوردشکنی در صنعت فولاد کشور بوده و در چهار ماه نخست امسال با تولید ۵۰۸ هزار تن تختال، رشد ۷ درصدی تولید را رقم زده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، شرایط صنعت فولاد در کشور ما هر سال سخت‌تر می‌شود؛ در تابستان،‌ محدودیت برق و در زمستان، محدودیت گاز اعمال می‌شود و فولادسازان باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به جبران کاهش تولید ناشی از محدودیت‌های انرژی اقدام کنند.

جبران عدم‌النفع تولید بستگی به توان مدیریتی و فنی حوزه بهره‌برداری و پشتیبانی فولادساز دارد. هرچه تیم مدیریت و کارشناسی قوی‌تر باشد، طبعاً نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. نمونه عینی این موضوع را می‌توان در شرکت فولاد هرمزگان مشاهده کرد.

در سال جاری، محدودیت زودتر از گذشته و از نیمه خردادماه بر شرکت اعمال شد که با تدابیر اندیشیده‌شده برنامه شات‌دان سالانه شرکت علی‌رغم گرمای طاقت‌فرسای استان هرمزگان در تابستان به‌صورت جهادگونه توسط کارکنان، به‌صورت شبانه‌روزی انجام شد. حاصل این تلاش‌ها طبق نمودار، تولید قابل‌توجه تختال در چهارماهه نخست سال بود که به میزان ۵۰۸ هزار تن ثبت شد و ۳۳ هزار تن معادل ۷ درصد، بیش از سال گذشته است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل ۴۷۵ هزار تن تختال تولید کرده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.