×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با برگزاری رویدادهای مرتبط با مباحث دانش‌بنیان، به بهترین الگوی صنعت فولاد کشور در این رابطه تبدیل شده است.

کیوسک خبر ـ احمد زاهری در حاشیه سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان در سطح بین‌المللی برگزار شده و شاهد حضور گسترده شرکت‌های مطرح از ایران و دنیا بوده‌ایم. همچنین ایده‌های خوبی از سوی شرکت‌کنندگان مطرح شده که برای جامعه دانشگاهی جالب توجه بوده است.

وی افزود: با نگاه مدیرعامل فولاد هرمزگان نسبت به موضوعات دانش‌بنیان، رویدادهای متعدد و خوبی از سوی این شرکت طی دو سه سال اخیر برگزار شده است. به طور مثال برای نخستین بار در کشور برگزاری رویداد دانش‌آموزی صنعت بود که می‌تواند الگوی خوبی صنعت فولاد کشور و دیگر صنایع باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با ظرفیت‌های علمی و پژوهشی می‌تواند در فضای مشترکی میان فولاد و دانشگاه است، یک پل ارتباطی باشد. به طور مثال دانشگاه می‌تواند در رابطه با دغدغه مطرح شده از سوی فولادسازان در زمینه فولاد سبز و در کنار آن مدیریت سبز، ایده‌هایی را ارائه کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.