×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با توجه به موفقیت‌های کم‌نظیری که طی دو سه سال گذشته کسب کرده، به یک شرکت مطرح در صنعت فولاد کشور مطرح شده و به یک الگوی موفق تبدیل شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، کمیته عالی تحول شرکت با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، معاونان و تعدادی از مدیران به منظور ارائه گزارش‌های ارزیابی و بهبود فرهنگ سازمانی کدرفتارهای اخلاقی و رفتاری و مرور مولفه‌های نسکافه، نظرسنجی مشتریان و ارائه اقدامات بهبود و نظرسنجی جامعه برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به نقش موثر کمیته تحول در موفقیت‌های سازمان‌ها، بیان کرد: هر اندازه به ایجاد تحول جدید در سازمان اهمیت دهیم، قطعا موفقیت‌های جدیدی را رقم خواهیم زد و بخشی از موفقیت‌های فولاد هرمزگان نیز مرهون همین توجه است. هر سازمان دارای نقاط ضعف و قابل است که کمیته تحول فولاد هرمزگان نیز وظیفه تشخیص این نقاط را برعهده دارد. بنابراین باید بر نقاط قوت تکیه کنیم و نقاط قابل بهبود نیز با اخذ تصمیم‌های هوشمندانه جبران و به نقاط قوت تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر از معاونان، مدیران و کارکنان بابت عملکرد شرکت، تصریح کرد: امروزه فولاد هرمزگان موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده و نه تنها در گروه فولاد مبارکه به عنوان شاگرد اول و شرکت برتر مطرح شده، بلکه در حوزه صنعت در شرکت‌های هم‌رده خود در سطح کشور به عنوان پیشرو مطرح است. امروزه در سطح صنعت فولاد کشور از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک الگو نام برده می‌شود. این موفقیت با تلاش جهادگونه، همدلی و هماهنگی واحدهای سازمانی حاصل شده است.

در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران در رابطه با موضوعات جلسه، گزارش‌های خود را به مدیرعامل ارائه و مسائل را مطرح کردند که با هم‌فکری با مدیرعامل و سایر اعضای حاضر در جلسه، رهنمودهای لازم برای تداوم حرکت رو به جلوی سازمان و کاهش نقاط قابل بهبود ارائه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.