×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در بیشتر مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور با صدور سه هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد موقت و کاهش دما خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد موقت و کاهش دما امروز (۲۱ آبان) در استان‌های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و همدان پیش‌بینی می‌شود و طی فردا (۲۲ آبان) در استان‌های گیلان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، یزد، فارس و کرمان دور از انتظار نیست.

بر اساس این هشدار طی روز جمعه (۲۳ آبان) در استان‌های همدان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، گیلان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و اصفهان وقوع رگبار و رعد و برق همراه با کاهش دما خواهیم داشت و این شرایط طی روز شنبه (۲۴ آبان) در استان‌های البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

سازمان هواشناسی در ادامه این هشدار خود آورده است که فعالیت سامانه بارشی در کشور کماکان تا روز یکشنبه (۲۵ آبان) ادامه دارد و طی این روز بارش‌هایی را در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد خواهیم داشت.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.