×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فضای فکری تحول در صنعت بیمه نیازمند تغییر است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در پانزدهمین رویداد “فیناپ” طی سخنانی با اشاره به اینکه عصر جدید، عصر شکوفائی است، موفقیت در عصر جدید را در گرو تغییر نگرش و رویکرد به تفکر کسب و کار محور و تغییر مدل کسب و کار مبتنی بر توانمندی دانست و اظهار داشت: با حرکت از سیستم سازمان محور به سوی نگرش و رویکرد کسب و کار محور می توان فضای فکری تحول در صنعت بیمه را فراهم کرد.

وی که با موضوع ” توسعه کسب و کار دیجیتال مبتنی بر بازاریابی فردی” در رویداد فیناپ سخن می گفت، افزود: اگر ما بتوانیم در صنعت بیمه کسب و کارهای مختلف را بشناسیم و پوشش های مختلف برای آنها تعریف کنیم، قادر خواهیم بود خدمات متنوع تری را به مشتریان این حوزه ارائه نمائیم.

قائم مقام بیمه دانا با ذکر این نکته که سازمان های بزرگ و با سلسله مراتب عریض و طویل، پاسخگوی نیازهای جامعه نیستند، خواستار نظام فکری کسب و کار محور در سازمان ها شد و افزود : با توجه به سرعت تحول در فضای کسب و کار، تکنیک های استاندارد و برنامه ریزی و روش های تخصیص دارایی، منسوخ شده اند، لذا شرکت ها به سیستمی نیاز دارند که ارزیابی و بهبود مستمر را فراهم کند و استفاده موثر از دارایی های تجاری ( سخت ) و سازمانی ( نرم ) را تضمین نماید.

حسینی، ویژگی های بنگاه اقتصادی مدرن ناشی از تفکر کسب و کار محور را مورد اشاره قرارداد و گفت: انعطاف پذیری در برابر تغییرات محیطی و نیازهای مشتری، چابکی در ساختار سازمانی، هوشمند سازی فرایندها، فراهم نمودن دسترسی عادلانه و مبتنی بر قانون به منابع مالی، در اختیار قراردادن همه منابع و توان عملیاتی شرکت در اختیار همه مشتریان از طریق هوش مصنوعی، توسعه مشارکت در حل مسائل، توزیع قدرت، امکانات و فرصت ها در تمامی سطوح سازمانی و ایجاد و توسعه ظرفیت برای بالندگی سرمایه انسانی توانمند، از جمله این ویژگی ها است.

وی افزود: کسب و کارهایی موفق هستند که تغییر را پذیرا باشند و وقتی کسی تغییر را بپذیرد، در کسب و کار خود موفق خواهد بود. اکنون روش های سنتی در حوزه بیمه‌گری باعث کندی روند انجام امور می شود، بنابراین باید سراغ روش های تازه در صنعت بیمه رفت و مسیر سنتی را کوتاه کرده و با شتاب بیشتر در جهت روش های نوین کسب و کار گام برداشت.

قائم مقام بیمه دانا در پایان اظهارات خود، ارتقای فرهنگ بیمه بین مردم جامعه را از اهداف اصلی این شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش های کارکنان صف و ستاد بیمه دانا تا پایان سال جاری شاهد تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده باشیم.