×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل اموال تملیکی استان یزد در نشست مشترک کارگروه نظارت و پایش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با کارکنان استان یزد، گزارشی از اقدامات دو سال اخیر مدیریت متبوع ارائه کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی محمد زمانی علی آبادی با بیان اینکه نیروهای شاغل در اموال تملیکی استان یزد جملگی از انسان های زحمتکش و پاکدست هستند، خاطرنشان کرد: به اعتبار اینکه همه کارکنان اداره کل استان یزد اهل دیانت می باشند و کلیه امور را به نیکی و سلامت مدیریت می نمایند، هیچ پرونده رسوبی در سطح یزد نداریم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر با ۱۴ نیرو در انواع استخدام قریب به ۹۰۰ پرونده با نزدیک به ۲ هزار و هفتصد ردیف کالا و به ارزش افزون بر ۲ هزار و سیصد میلیارد ریال در چهار گروه قاچاق، قضایی، متروکه و ضبطی در انبارها نگهداری می شود که با هماهنگی دستگاه قضایی استان در حال تعیین تکلیف آنها هستیم.

این مسئول اضافه کرد: یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال کالاهای تملیکی در نه ماهه منتهی به آغاز دیماه در این استان فروخته شده و به حساب خزانه کشور واریز گردیده است.

زمانی علی آبادی با این توضیح که فعالیت های مهمی را در دو سال گذشته مدیریت و عملیاتی کرده است، اظهار داشت: تهیه بایگانی مرتب و بروز و همچنین راه اندازی نمازخانه و تقویت مباحث فرهنگی و پیگیری بهره برداری از انبار در حال ساخت از مهمترین موضوعات مهم و کاربردی اداره کل اموال تملیکی استان یزد است.

مدیرکل اموال تملیکی یزد در پایان تصریح کرد: تبدیل وضعیت کارکنان استان و تکمیل ساختمان انبار در شهرک صنعتی مورد تقاضا است که ان شاءالله بزودی این دو مهم سامان یابند.

منبع: اداره کل استان یزد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.