×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
“فرهنگ ما میتوانیم را در دستورکار قرار دهیم”

آیین معارفه معاون برنامه ریزی و نوآوری و معاون توسعه مدیریت و منابع با حضور حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران برگزار گردید.

کیوسک خبر ـ شریفی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت منابع انسانی داخل شرکت و ترویج فرهنگ اتکاء به همکاران شرکت در مناصب مدیریتی با خاطرنشان نمودن زحمات معاونین سابق اظهار نمود: حوزه کاری معاونین معرفی شده شامل قسمت زیادی از فعالیتهای شرکت بوده و در مواقع زیادی خدماتی که ارائه میگردد گمنام باقی میماند.

شریفی با اشاره به اینکه میبایست قدردان فرصت خدمت رسانی باشیم به معاونین و مدیران کل شرکت توصیه نمود با توجه به شایستگی هایی که در نیروهای قراردادی شرکت وجود دارد از ظرفیت عظیم ایشان حتی برای تصدی پست های مدیریتی و جایگزین پروری استفاده گردد.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران ضمن اعلام برگزاری مراسمی جداگانه و در خور برای تقدیر از معاونین سابق، لزوم بررسی و پایش دلایل بروز نارضایتی در میان همکاران را یادآوری نموده و با اشاره به کرامت انسانی افراد از معاونین درخواست نمود با برنامه ریزی برای شکوفایی استعداد همکاران شرکت از ایجاد رخوت و بی انگیزگی در ایشان جلوگیری گردد.

امیدواری به آینده شرکت به دلیل استفاده از همکارانی که در بدنه شرکت هستند از نکاتی بود که مورد تاکید مدیرعامل بیمه ایران قرار گرفت در ادامه این مراسم که با حضور معاون حقوقی و استانها و امور شعب و تعدادی از مدیران کل ستادی برگزار شد. رمضانپور معاون توسعه مدیریت و منابع با سپاسگزاری از اعتماد مدیریت عامل و سپردن مسئولیت، آمادگی خود را برای شنیدن نقطه نظرات همه همکاران، فارغ از نوع استخدام اعلام و همکاری همه ارکان شرکت برای موفقیت در انجام ماموریتهای محوله را درخواست نمود.

سلامی معاون برنامه ریزی و نوآوری نیز در ادامه جلسه با اظهار امیدواری برای همراهی با مدیر عامل در ایستادگی پای منافع شرکت، به برنامه های در دست اقدام در حوزه های فناوری اطلاعات و آموزش و بازاریابی اشاره و جهت گیری برای مطالعه بازار و شناسایی محصولات جدید و شنیدن صدای مشتری و تولید محتوای جدید برای آموزش همکاران را از اهم اقدامات پیش رو عنوان کرد.

دکتر خدامی نیز با آرزوی موفقیت برای منصوبین جدید اظهار امیدواری کرد که با حضور سلیقه های مختلف در نظام تصمیم گیری شرکت اتفاقات خوبی برای بیمه ایران واقع گردد.