×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنانی که کمتر توسط ساپینتو به بازی گرفته شدند، فرصت جلب اعتماد این سرمربی پرتغالی را پیدا کردند.

به گزارش کیوسک خبر، تیم فوتبال استقلال تحت هدایت ریکاردو ساپینتو، ۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر را گذرانده است و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول این مسابقات قرار دارد.

استقلال پس از پایان این ۶ هفته، تمریناتش به مدت ۵ روز تعطیل شد و پس از آن تمریناتش در مجموعه انقلاب پیگیری شد. ساپینتو در زمان تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر، ۲ بازی دوستانه برگزار کرده است که در بازی اول و در مصاف با سامیت تهران به پیروزی ۲ بر صفر رسید و در ادامه دیداری با تیم ملی دانشجویان ایران داشت که این بازی نیز با شکست ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت.

استقلال ساپینتو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر توانست نمایش بسیار خوبی مقابل نساجی مازندران ارائه دهد و در این بازی به نظر می‌رسید که این سرمربی پرتغالی توانسته است در مدیریت نفرات و ترکیب تیمش به وضعیت مشخصی دست پیدا کند.

اما تعطیلات لیگ برتر باعث شد تا ساپینتو بازهم بتواند نسبت به توانایی نفراتش آشنایی بیشتری پیدا کند. در بازی‌های دوستانه استقلال در این تعطیلات، ساپینتو بررسی‌های بیشتری روی بازیکنانی که کمتر به میدان فرستاد و همین اتفاق باعث شد تا نفراتی مثل ارسلان مطهری، امیرعلی صادقی، عزیزبک آمانوف و امید حامدی‌فر تلاش کنند تا با ارائه عملکرد خود، نظر ساپینتو را جلب کند.

یکی دیگر از مسائل قابل توجه استقلال و ساپینتو، رسیدن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به مرز آمادگی ایده‌آل است، این دو مدافع استقلال که نقش قابل توجهی در قهرمانی فصل گذشته استقلال داشتند، با آمادگی خودشان می‌توانند ترکیب ساپینتو را دست خوش تغییراتی کنند.

با این وجود این امکان وجود دارد که ساپینتو در ادامه مسیر خود دست به ترکیب برنده خود نزند و با روندی که در هفته ششم ارائه داد، برای بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با ترکیب برنده خود به میدان برود اما همچنان باید منتظر ماند و دید تفکرات ساپینتو برای ادامه مسابقات به چه شکل رقم خواهد خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.