×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فان خال: تصمیم فیفا برای میزبانی قطر در جام جهانی مضحک بود

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بیلد، با توجه به جام جهانی پیش رو در قطر لوئیس فن خال سرمربی تیم ملی هلند انتقادات صریحی از فیفا کرد. این مربی ۷۰ ساله اعطای میزبانی این مسابقات به قطر را “مضحک” توصیف کرد.
سرمربی تیم ملی هلند گفت: فیفا به فکر پیشرفت فوتبال نیست، بلکه به فکر پول است. این مربی۷۰ ساله و تیمش سه شنبه آینده  ۹ فروردین در یک بازی دوستانه در آمستردام با آلمان دیدار خواهند کرد.
فان خال درنشست خبری خود با انتقاد از اهدای میزبانی جام جهانی به قطر گفت: من فکر می‌کنم این تصمیم بسیار مضحک است که ما در کشوری بازی کنیم که همانطور که فیفا می‌گوید به دنبال توسعه است. فیفا فقط به فکر پول و منافع تجاری است. سرمربی سابق بایرن که اکنون سومین حضور خود را به عنوان مربی در تیم ملی هلند سپری می‌کند، ادامه داد: واقعا این تصمیم اشتباه است. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان است و نباید به خاطر پول این جام را قربانی کرد و میزبانی آن را به کشوری سپرد که فوتبالی نیست و در حال توسعه است.
هانسی فلیک سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نیز به وضوح انتقادهای خود را از میزبانی قطر در جام جهانی مطرح کرده بود و از فیفا به خاطر این تصمیم انتقاد کرد. فلیک گفت: همیشه نمی‌توان به پول فکر کرد. جام جهانی فوتبال در روسیه، بازی‌های المپیک زمستانی در پکن، جام جهانی قطر آن هم در پاییز و زمستان چه معنا و مفهومی دارد؟ فیفا فقط به فکر تجارت خود است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.