×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فان خال: با سرطان کنار می‌آیم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تلگراف، لوئیس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند که از سرطان پروستات رنج می برد گفته است که تمام اقدامات درمانی لازم را انجام داده است. اکنون او به بهبودی موفق امیدوار است. این مربی ۷۰ ساله همچنین آشکارا در مورد بیماری خود صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی هلند تمام مراحل درمان سرطان را به پایان رساند. این مربی ۷۰ ساله عصر دوشنبه در آمستردام گفت که او خوب است. او به تلویزیون NOS گفت: “من همه چیز را پشت سر گذاشتم، اکنون باید بهتر شوم.” این مربی ۲۵ پرتودرمانی داشت که جواب داد. طبق اظهارات خود او در بهمن ماه عمل شده بود.
فان خال گفت تا آنجا که ممکن است به طور عادی با بیماری خود کنار می آید. سرمربی هلند در این زمینه گفت:‌ “این بخشی از زندگی است. من از آن رنج می‌برم، نمی‌توانم آن را تغییر دهم اما می توانم نشان دهم که چگونه با آن کنار می آیم.” این مربی قبلاً به صراحت گفته بود که امسال در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت.
صندلی فان خال پس از جام جهانی به رونالد کومان واگذار خواهد شد. کومان از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی هلند بود اما این پست را ترک کرد و به بارسلونا پیوست. با این حال، کاتالان‌ها تنها یک سال بعد راه خود را از او جدا کردند.
مربی هلند گفت که او از بسیاری از نقاط جهان آرزوهای بهبودی دریافت کرده است. فان خال گفت: در چند هفته گذشته واکنش‌های زیادی داشته‌ام. فکر می‌کنم فوق‌العاده است. این مربی سابقه حضور در تیم های آژاکس آمستردام، بارسلونا، منچستریونایتد و اف سی بایرن مونیخ بوده را دارا بوده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.