×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فاز دوم طرح لبخند مهر اجرا شد

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت:١٢٠ گروه مردمی ، خیریه و جهادی با بنیاد احسان در اجرای طرح لبخند مهر مشارکت می کنند.

کیوسک خبر ـ محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: فاز دوم طرح لبخند احسان با آغاز هفته سلامت در سراسر کشور و در ٢۴٠ منطقه محروم و حاشیه شهر با مشارکت گروه های جهادی، خیریه ها و مجموعه های آغاز شده است .

وی با بیان اینکه ١٢٠ گروه مردمی ، خیریه و جهادی با ما در این طرح مشارکت می کنند ، افزود: این طرح با ارزش ریالی بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال در سراسر کشور اجرا می شود.

افزود: خدمات این طرح شامل ترمیم دندان، عصب کشی و معاینات لازم دندان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات این طرح برای نیازمندان به صورت رایگان انجام می شود و گروه های جهادی نیز تامین کننده ی نیروی های انسانی این طرح هستند ، تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز مواد مصرفی و تجهیزات لازم در این طرح را تامین می کند.

ادامه داد: نیرو های انسانی در بخش های مختلف کشور متفاوت است و در برخی نقاط گروه های جهادی ، برخی نقاط مراکز بهداشت و در برخی نقاط خیریه های فعال در حوزه دندان پزشکی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اکثر مکان هایی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته است مکان های ثابت هستند، گفت: برخی از پایگاه ها در نزدیک ترین مکان ها به حاشیه شهر و روستاها که امکان استقرار دارند، ایجاد شده است.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ادامه داد: فاز اول این طرح دهه فجر سال گذشته اجرایی شد و با اتمام فاز دوم این طرح، هر دوماه یکبار تا پایان سال طرح لبخند مهر را در مناطق نیازمند اجرا می کنیم.

جهانی گفت: با ساماندهی انجام شده امیدواریم منطقه محرومی وجود نداشته باشد که گروه های جهادی بنیاد احسان در آنجا حضور نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دندان پزشکی در کشور، خدمات فوق العاده گرانی هستند و از آنجایی که از پوشش بیمه ای کمی در این حوزه بهره مند هستیم، لبخند مهر در دو حوزه بهداشت دهان و دندان و زیبایی برای دختران در سن ازدواج اثرگذاری دارد، بیان کرد: همه ی فعالیت های بنیاد احسان با گروه های جهادی و مردمی است و در تلاش است بهترین خدمات به مردم ارائه شود که حفظ و ترمیم دندان برای مردم رخ دهد.

جهانی درباره نحوه مراجعه مردم و استفاده از طرح لبخند مهر گفت: نمایندگی های بنیاد احسان ‌و ستاد اجرایی فرمان امام در نقاط مختلف کشور مستقر هستند و فعالیت های طرح لبخند مهر نیز رسانه ای شده است.

وی با اشاره به اینکه افراد با جستجو در اینترنت می توانند محل اجرای نزدیک طرح لبخند مهر را پیدا و مراجعه کنند، گفت: گروه های جهادی شناسایی افراد نیازمند به دندان پزشکی را نیز انجام دادند و به افراد نوبت می دهند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.