×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«رضا اطری» و «محمدحسین محمدیان» آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان حریفانی از بلغارستان و اوکراین را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

به گزارش کیوسک خبر، امروز (شنبه) و در سومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری آزادکار المپیکی کشورمان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر یک بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گئورگی وانگلوف از بلغارستان کشتی گرفت و با نتیجه ۶ بر سه به برتری رسید به نیمه نهایی رسید.

اطری در این مرحله و برای راهیابی به فینال باید به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان برود.

وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم ساموئل شرر از سوئیس را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. دارنده مدال برنز جهان در این مرحله نیز ماگامد زاخاریف از اوکراین را ۸ بر ۵ شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

محمدیان در دیدار نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می‌رود. نماینده کشورمان سابقه شکست اسنایدر آمریکایی را در جام متئو پلیکونه ایتالیا دارد.

رحمان عموزاد خلیلی هم در نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم باید به مصاف حاجی علی‌اف برود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، همچنین امروز کامران قاسم‌پور در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم و یونس امامی در مبارزه رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در چهار وزن نخست نیز محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.