×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد. این عیدی، شامل تا ۱۰هزار تومان اعتبار هدیه، پاداش ۱۰ درصدی کیف پوی دیجیتال و نیز، بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی با قیمت تخفیفی است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ و ورود به قرن پانزدهم هجری شمسی، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از هدایای ویژه‌ای که برای بزرگداشت این آیین تدارک دیده شده است، برخوردار شوند.

عیدی‌های تصادفی برای همه مشترکان!

از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱*، از ۱۰۰۰ تا ۱۰هزار تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند.

این عیدی ویژه، به‌صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال مشترک اضافه می‌شود و وی می‌تواند از آن برای خرید بستۀ مکالمه و اینترنت از اپلیکیشن ایرانسل‌من استفاده کند.

پاداش ۱۰ درصدی

در فاصله ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، در صورتی که مشترکان ایرانسل، کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنند، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ، به عنوان پاداش، به اعتبار کیف پول دیجیتال آنها افزوده خواهد شد.

برای مثال، اگر یک مشترک، کیف پول دیجیتال خود را ۱۰هزار تومان شارژ کند، ۱۰ درصد از این مبلغ (یعنی ۱۰۰۰ تومان) نیز توسط ایرانسل، به اعتبار موجود در کیف پول وی، به‌عنوان عیدی افزوده خواهد شد و موجودی آن به ۱۱هزار تومان افزایش خواهد یافت.

درصد افزوده شده به‌عنوان پاداش، غیرقابل برداشت است و از آن می‌توان تنها برای خرید بستۀ مکالمه و اینترنت از اپلیکیشن ایرانسل‌من استفاده کرد.

بستۀ ترکیبی نوروزی

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، اولین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، می‌توانند یک بستۀ ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.