×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عیادت دکتر موسوی از همکار بازنشسته و جانباز سازمان تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به ملاقات ماه‌تاج سلکی (سرلک)، از همکاران جانباز بازنشسته و بیمار عارضه نخاعی سازمان تأمین‌اجتماعی رفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در دیدار این همکار جانباز و بازنشسته از وی دلجویی کرده و برای رفع مشکلات و مسائل قول مساعدت و پیگیری داد. دکتر موسوی گفت: ایثار و فداکاری مبارزان دوران انقلاب اسلامی و ایستادگی آنان بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، الگوی نسل جوان انقلابی است. اینکه همکاران پیشکسوت سازمان تأمین‌اجتماعی همچون خانم سرلک در افتخارات بزرگ ملت ایران سهیم بوده‌اند و امروز نیز علاقه‌مند به سازمان تأمین‌اجتماعی بوده و نسبت به این سازمان تعلق خاطر دارند، برای همکاران شاغل در سازمان بسیار ارزشمند و باعث افتخار است.

خانم سلکی در این دیدار به بیان خاطرات خود از کار و خدمت به مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت و از مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که به یاد او بوده و به برای عیادت و دلجویی به منزلش رفت؛ قدردانی کرد. این همکار بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی در اثر وقوع حادثه‌ای دچار عارضه نخاعی شده و چند سالی است که در بستر بیماری است و زندگی در خانه اجاره‌ای توام با بیماری برای وی باعث ایجاد سختی‌ها و مشکلات فراوانی شده است.

ماه تاج سلکی، در خرداد سال ۱۳۵۴ به سبب فعالیت‌های انقلابی از سوی ساواک دستگیر شد و تا دی ماه سال ۱۳۵۷ در زندان‌های رژیم ستمشاهی، در اسارات بود. سلکی بعد از انقلاب در سازمان تأمین‌اجتماعی مشغول به کار شد و براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی با احتساب سال‌های زندان در دوران ستمشاهی و شکنجه‌هایی که در این مدت تحمل کرد، آزاده و جانباز ۳۰ درصد محسوب شده و در سال‌های پایانی خدمت در سازمان تأمین‌اجتماعی در شعبه ۹ تأمین‌اجتماعی مشغول به کار بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.