×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

​محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره در جریان یازید از شعب و واحدهای ستادی استان قم از محمد تقی زندیه، همکار بازنشسته، جانباز، ایثارگر و بیمار بانک در منزل وی عیادت کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این دیدار که به همراهی هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک و رضا انتظاری بجستانی مدیر شعب بانک در این استان انجام شد، با حضور در منزل این همکار با وی و خانواده‌اش دیدار کرد و زحمات و تلاش‌های محمد تقی زندیه را در راه جانبازی برای کشور مورد قدردانی و تجلیل قرار داد.

او با بیان اینکه تلاش همه مدیران بانک رساندن بانک به جایگاه واقعی آن در اقتصاد کشور و نظام بانکی است، گفت: اگر امروز بانک صادرات ایران همچنان استوار به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهد، حاصل زحمات پیشکسوتان و ایثارگران بانک است و امیدواریم که باز هم شاهد در اوج ماندن این بانک باشیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار برای حل برخی دغدغه‌های این همکار پیشکسوت دستورات لازم را صادر و بر رسیدگی بیشتر به ۱۲ همکار بازنشسته جانباز شیمیایی بانک صادرات ایران در استان قم تاکید کرد.

سیفی که با هدف عیادت و تجلیل از همکاران و پیشکسوتان ایثارگر بانک در منزل محمدتقی زندیه حضور یافته بود، برای شفای عاجل و تندرستی او دعا کرد و از سال‌ها زحمات او برای بانک صادرات ایران در استان قم قدردانی کرد.

یاسر مرادی نیز با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این همکار بازنشسته جانباز بانک که در بستر بیماری بود از همکاران بخش رفاه استان خواست تا موضوعات رفاهی و بیمه ای این همکاران به صورت ویژه در دستور کار باشد.

محمد تقی زندیه همکار بازنشسته و جانباز شیمیایی بانک صادرات ایران با ۴۰ ماه سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، در عملیات والفجر ۸ شیمیایی شد.

او با قدردانی از حضور مدیران بانک صادرات ایران به ذکر خاطراتی از دوران فعالیت و خدمات خود در بانک پرداخت و از زحمات مسئولان اداره رفاه بانک در این استان برای پیگری امورات درمانی خود تشکر کرد.

همچنین در این سفر یک‌روزه، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک صادرات ایران ضمن بازدید از سه شعبه شهید زین‌الدین، نبش کیوان‌فر و میدان امام خمینی(ره) با کارکنان این شعب دیدار و شاخص‌های عملکردی شعب را بررسی و دستورات لازم برای ارتقای سهم از بازار بانک و بهبود منابع را صادر کرد.

مدیران بانک صادرات ایران همچنین در جریان اولین بازدید جامع استانی، از سه واحد تولیدی معتبر کشور در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارکنان این واحدها، شرایط ارائه خدمات و مشارکت در زنجیره تامین مالی آنها را بررسی و برای حمایت از توسعه خطوط تولید و کمک به اشتغال‌زایی در این استان با استفاده از ظرفیت‌های متنوع شبکه شعب داخلی و بین‌المللی بانک‌ اعلام آمادگی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.