×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عنابستانی: آینده انقلاب اسلامی ایران درخشان است

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با ایسنا  با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم طاغوت، بسیار پیشرفت کرده است. ما در مقایسه با کشورهای شبیه خودمان نیز پیشرفته‌تریم. ما در حوزه آموزش‌، زیرساخت‌های مختلف، امنیت و همچنین عزت و استقلال داخلی و بین المللی عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه توقع ما از خودمان بسیار بالاتر است، گفت: ما می‌توانیم بسیار جلوتر از آن چیزی باشیم که هستیم. ما می‌توانستیم بر اساس هدف‌گذاری‌های انقلاب و قابلیت‌های مردم و کشور افق‌های جدیدی از زندگی بگشاییم.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی ضرورت دارد، ضمن اشاره به کاستی‌ها و مشکلات کشور گفت: ما در زمینه برطرف کردن دیوان‌سالاری و بروکراسی بسیار کم کار بوده‌ایم. بسیاری از رانت و فساد موجود در کشور ناشی از دیوان‌سالاری غلطی است که در کشور حاکم است. یکی دیگر از ایرادات ما نگاه غرب گرایانه و لیبرالی در ساختار اجرایی و مدیریت اقتصادی است. این نگاه اقتصاد ما را پاشنه آشیل ما به حساب آورد.
عنابستانی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: انتظار مردم از انقلاب در زمینه رفاهی بیشتر است. تا زمانی که حداقل‌های معیشتی با تکیه بر توان داخلی تأمین نشود، نمی‌توان انتظار احیای ارزش‌های دینی و فرهنگی را داشت. با این اوصاف، به نظر من آینده انقلاب درخشان است. 
وی در پایان در مورد راهکارها برای مشکلات کشور گفت: برای حل همه موارد مذکور باید به موازین اصلی انقلاب برگردیم. ما انقلاب کردیم که به درون نگاه کنیم و مستقل باشیم. استقلال به معنای عدم تعامل و حصار دور کشور کشیدن نیست. استقلال یعنی خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم. راهکارهای ما برای وضع موجود همان شعارهای انقلاب است.
انتهای پیام

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.