×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دوره سه ساله انتخاب اعضای کانون بازنشستگان بانک تجارت به پایان رسیده و قرار است انتخابات آتی در روز دو‌شنبه نهم آبان ماه برگزار شود. جمشید آقانوریان رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان در مصاحبه‌ای به عملکرد این کانون در زمان تصدی مسئولیت خویش پرداخت.
کیوسک خبر ـ رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک تجارت ابتدا با تقدیر از حمایت مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و همراهی‌های معاونت و مدیریت امور سرمایه‌های انسانی که همواره برای رفع دغدغه‌های معیشتی بازنشستگان بانک پیشگام بودند گفت: حمایت از بازنشستگان که سال‌های زیادی از عمر خود را در این بانک سپری کرده‌اند اتفاق مبارکی است و به نوبه خود از زحمات مدیران بانک که تمام توان خود را برای کاهش مشکلات همکاران بازنشسته بکار گرفته‌اند، سپاسگزارم. وی افزود: فراموش نکنیم بانکی که امروز در جمع بانک‌های برتر کشور قرار دارد ماحصل اهتمام عزیزانی است که موهای خود را در این راه سپید کرده و برای اعتلاتی نام بانک از هیچ کوششی فرو گذار نبودند.

آقا نوریان، پوشش اقساط تسهیلات دریافتی همکاران بازنشسته بالای ۷۰ سال را از جمله عملکردهای موثر کانون بازنشستگان دانست و گفت: در حال حاضر تعداد ۴۳۸۲ نفر از همکاران بالای ۷۰ سال مشمول این طرح هستند. مانده تسهیلات این گروه از همکاران بازنشسته در مهرماه سال جاری به بیش از ۶۶۷ میلیارد تومان با اقساط افزون بر ۲۶ میلیارد تومان بوده که توسط بانک تامین شده است.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک تجارت در ادامه گفت: پرداخت تسهیلات جدید به همکاران بازنشسته تا سن ۸۰ سالگی با بازپرداخت ۱۰ ساله، پوشش اقساط در صورت فوت همکار، برقراری کمک هزینه رفاهی معادل ۳۵ درصد حداقل حقوق سالانه مطابق پرسنل شاغل، پرداخت حق خواربار به همکاران بازنشسته ماهانه به مبلغ ۸ میلیون پانصد هزار ریال و افزایش تعداد پرداخت‌های مناسبتی برای همکاران بازنشسته در اعیاد مختلف از دیگر مواردی است که با پیگیری کانون انجام شد.

رئیس هیات مدیره فعلی کانون بازنشستگان بانک تجارت، پرداخت تسهیلات مرابحه ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۰ درصدی از طریق اداره جبران خدمات، پرداخت تسهیلات مرابحه ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸درصدی از سوی شعب، افزایش وام صندوق بازنشستگان بانک‌ها، حذف نوبت یکساله برای وام قرض‌الحسنه مستمری بگیران، پیگیری پرداخت تفاوت ۲۶ ماه متناسب‌سازی و …. را از دیگر اقدامات این کانون در سه سال گذشته عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.